En flok drenge og piger kom ind i køkkenet og forsatte deres vej ind i stuen. Nogen af dem satte sig ned, andre gjorde ikke. De fleste satte sig ned i de stole der ikke var optaget, mens andre blev stående. De rykkede tæt sammen i sofaen overfor mig, for alle at kunne være der.
Ingen af dem havde sat sig ved siden af mig, selvom der var massere af plads."Hvad med et spil S, P eller K?" sagde en bekendt stemme og kom højlydt ind i stuen.
Anthon.
Da han så mig blev hans øje store.
Det var tydeligt at se på ham, at han havde drukket. Han kom hen imod mig og tog plads lige ved siden af mig. Hans ben var en smule spredt, og hans hænder lå afslappet på dem."Hey smukke," sagde Anthon og lod sin ene hånd hvile på mit skød.
Mit hjerte begyndte at banke hurtigere, da han bevægede hånden længere op af mit lår.
Han stoppede dog, da Lauge begyndte at snakke."S, P eller K," spurgte Lauge, en eller anden jeg aldrig havde set før. Han havde mørk og en smule krøllet hår og var ikke iført nogen trøje.
"Gå til red room med det samme og hav en trekant med hvem du ønsker," sagde han og ham drengen gned sig i øjnene samtidig med, at han rystede på hovedet.
"Vi ses drenge," sagde han og gik ud fra rummet. De andre flækkede af grin. Også Anthon. Alle fulgte ham, da han udvalgte sig to piger der dansede inde i spisestuen.
Han førte dem op af trapperne og da de var væk, var der en der begyndte at stønne som en pige for sjov."ÅRHHH JACOB MORSING, KNEP MIG," sagde ham den samme, og stønnede videre. Alle flækkede af grin igen.
Red room? Jeg var ikke komplet idiot, til ikke at kunne gennemskue hvad man lavede i red room. De var så perverse alle sammen.
Red room var med garanti det rum, der lyste rødt, når man kiggede udefra."S,P elle K," Anthon tog Teodor over, da ham Jacob ikke var der til at spørge.
"K," svarede Anthon og begyndte at kærtegne mit lår med sin tommelfinger.
"Kys Kamille," sagde Teodor og Anthon spildte ikke sin tid. Han tog hurtigt fat om min kind for at vende mit hoved mod sit, og begyndte derefter at kysse mig. Det var som om det blev voldsommere og voldsommere.
Han begyndte at bruge tunge, og egentligt blev jeg en smule panisk da han gjorde, da jeg aldrig havde kysset en dreng på den måde før."Så det godt mate," råbte Teodor, da kysset blev en smule roligere. Han slap min kind og kiggede helt roligt på mig.
Jeg var helt ude af stand til at tænke, da han havde kysset mig. Det var bevis nok, til at vide han ville være min ven. Måske endda mere end det. Dog var det bare et spil, så det betød sikkert ikke noget.
Note:
I fik lige to kapitler i dag, da jeg føler jeg ikke har opdateret i lang tid.HUSK AT LIKE
YOU ARE READING
Aldrig prøv
FanfictionDen upopulære pige Kamille, bor sammen med hendes rige forældre tæt på Øregård gymnasium, hvor hun går på tredje år. Da hun får nye naboer, udvikler hun et nært forhold til Anthon Edwards Knutzon, som ellers er en af de mindre søde personer på gymna...