Jeg havde været herude i et stykke tid nu, og jeg frøs af helvedes til.
Det var måske også på tide at gå ind igen.
Dog var det ikke det jeg havde allermest lyst til, men blev jeg herude i bare 1 minut mere, ville jeg fryse til is.Musikken var ligeså høj som da vi kom, hvis ikke højere da jeg gik ind igen.
Jeg prøvede at lade være med at holde mig for ørene, imens jeg gik på jagt efter Mille.Hun var ikke til se imellem de mange mennesker, og jeg sukkede forgæves.
En hånd tog fat om min og tvang mig til at dreje rundt.
"KOM OG VÆR MED," råbte Karla og trak mig ned i sofaen, de også sad i før.
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv.
Lauge sad ved siden af mig og på den anden side af mig, sad Teodor og Karla.
Jeg følte mig skidt tilpas og ønskede, at Mille ville komme gående og rede mig ud af det her helvede.
Men det gjorde hun bare ikke."Anth kom og vær med mate!!" råbte Lauge højt, hvilket gav et sæt i mig.
Til mit held, var der ingen der lagde mærke til det.Anthon satte sig ned i en lænestol magen til sofaens design, der stod ved siden af sofaen.
Da han fik øje på mig kiggede han overrasket på mig, og smilte svagt."JEG STARTER, JEG STARTER!" råbte Karla og lød desperat.
Hvad ville hun starte med? Hvad havde de fået mig med til?
"Okay... S, P eller K Munke," sagde Karla og kiggede over på en fyr med et meget sjovt ansigt. Hans hår var klippet på en mærkelig gryde agtig måde. Han sad afslappet med spredte ben og sad og røg.
Hvorfor kaldte de ham Munke? Det var forhåbentligt ikke hans rigtige navn.S, P eller K? Var de 10 år eller hvad? Det var simpelthen for barnligt.
"Jeg er ikke med for helvede," sagde han koldt og tog et ordenligt sug og pustede alt røgen ud. Lugten af røg fyldte mine næsebore, hvilket gav mig brækfornemmelse.
"Jo du er fandme," råbte Teodor for at få ham til at deltage i legen.
Han gav sig og valgte P."Hvor mange procent sætter du på mig?" sagde Karla og rettede på sit hår.
"0," svarede han koldt og tog et par helt sorte og runde solbriller for øjnene samtidig med, at han pustede mere røg ud i rummet.
"UHHH HAHAH!!!" råbte Lauge og var helt oppe at køre. Han slog sig selv på låret og ham Munke grinte ondskabsfuldt til Karla.
Hun kiggede fornærmet på Munke, men smilte falsk til ham som den bitch hun nu engang var.
Der skulle meget mere til at slå hende ud.KORT KAPITEL SORRY
HUSK AT LIKE
CZYTASZ
Aldrig prøv
FanfictionDen upopulære pige Kamille, bor sammen med hendes rige forældre tæt på Øregård gymnasium, hvor hun går på tredje år. Da hun får nye naboer, udvikler hun et nært forhold til Anthon Edwards Knutzon, som ellers er en af de mindre søde personer på gymna...