Jeg nåede både at snakke lidt med Mille og Ditlev og gå på toilettet, før Anthon var tilbage.
Hvad tog ham så længe?
Han kunne umuligt have røget hele tiden.Jeg spottede ham i mængden af mennesker i køkkenet. Han stod og snakkede med en mørkhåret pige. De så ud til at hygge sig, siden de grinte og smilte som en sindsyg til hinanden.
"Der var du," sagde jeg og flettede mine fingre i hans, da jeg kom hen ved siden af ham.
Deres samtale stoppede lige idet jeg kom. Anthons ansigts udtryk falmede men jeg ignorere det.
"Hvem er det så?" spurgte den mørkhårede pige og kiggede ned på vores hænder.
"Kamille... vi er bare venner."
"Ikke andet," tilføjede han og jeg kiggede skuffet op på ham.
"Bare venner?"
Jeg var efterhånden begyndt at hade den sætning alt for meget.
Jeg rystede på hovedet af hans svar.
Var det virkelig det vi var, ifølge ham?
Kun venner? Hvis det virkelig var sådan han så os, hvorfor så kysse mig foran alle i min klasse? Have sex med mig? Invitere mig herover næsten hver weekend? Hvad ville han have ud af det?Ligeså meget som det tændte mig når han var fuld, irriterede det mig også. Han var slet ikke sig selv, når han havde fået alkohol indenbords.
Jeg slap hans hånd og gik ud i mængden af piger og drenge i sorte læderjakker. Jeg spottede Lauge og fik den mest geniale men også platte ide.
Jeg ville hævne mig.
Han skulle ikke tro, at han kunne bruge mig som han ville. Jeg var færdig med den måde han behandlede mig på.
Hans ansigtsudryk da jeg afbrød deres samtale, spillede på replay i mit hoved. Han lignede mildest talt en der synes, jeg var en pestilens.
Hvis han virkelig så os som "kun venner" ville han ikke have noget imod, at jeg kyssede med Lauge.
For vi var jo bare venner? Ikke?
Hvis Anthon kunne gøre som det passede ham, kunne jeg vel også?Jeg skyndte mig hen til Lauge, og svang mine arme rundt om hans nakke med det samme.
Jeg kiggede hurtigt hen på Anthon, som stirrede irriteret på mig. Dog gjorde det mig ikke noget. Faktisk var det lige præcist det ansigtsudtryk, jeg ville have frem i ham.
"Hvad så smukke," sagde Lauge og kiggede perverst på mig.
Ord kunne ikke beskrive, hvor dårligt jeg havde det med hvad jeg snart ville gøre. Dog var jeg nødt til det. Nu var det min tur til at pine ham, og gøre ham jaloux.
"Lauge jeg har brug for, at du kysser mig," sagde jeg og lød mere panisk end forventet.
Han rynkede sin pande og kiggede forvirret på mig.
"Nu?!!!!" sagde jeg, da han ikke svarede mig.
"Desperat?" sagde han lumskt. Jeg rullede øjne af hans spydige kommentar, og fugtede mine læber med tungen.
"Jeg troede aldrig du ville spørge," sagde han og trak mig ind til et kys.
Som jeg havde håbet, tog han fuld kontrol over kysset. Han brugte tunge og bed mig ovenikøbet i læben. Det var alt hvad jeg havde håbet på. Jo vildere jo bedre.
Kysset gav mig ikke gåsehud, som når jeg kyssede med Anthon. Det her var anderledes og føltes ikke nær så godt.
Alt føltes bare bedre med Anthon.
Jeg trak mig en smule væk fra Lauge for, at se Anthons reaktion.
Som jeg havde håbet på, stod han og stirrede på os med rynket pande og glødende øjne.
Det her tegnede på et stort skænderi.
Anthon tog et par skridt tættere på os, men den mørkhårede pige, lagde sin hånd på hans skulder, hvilket fik ham til at rette opmærksomheden mod hende igen. Han blev ved med at kigge skiftevis på pigen og os. Jeg kunne tydeligt se på ham, at han var sur. Han så rasende ud. Overraskende nok standsede han mig ikke i at kysse med Lauge. Og selvom det ikke endte i et stort skænderi, var min plan alligevel fuldført.
Jeg så jalousien i hans øjne, da han så jeg kyssede med Lauge. Det var det vigtigste. Han havde fået sig en lektie, som jeg håbede han ville tænke lidt over.
Kæmpe idiot.
"Du siger bare til en anden gang smukke," sagde Lauge, da jeg fjernede mine hænder fra hans nakke.
Jeg rystede på hovedet og rullede øjne af ham, før jeg gik igennem mængeden af mennesker for at komme ovenpå.
Jeg havde brug for at være alene. Helt alene.
Da jeg kom ovenpå overvejede jeg ikke det mindste, at sove i Anthons værelse.
Jeg skulle ikke se ham mere i dag.Jeg gik lidt længere hen af gangen og fandt heldigvis et ledigt værelse. Hvem det tilhørte vidste jeg ikke. Dog var jeg ret sikker på, at personen ikke ville komme herind for at sove. De fleste der blev og sov her, var alligevel så stive, at de faldt i søvn nedenunder rundt omkring i huset.
Selvom værelset så ud til at være brugt fornylig, lagde jeg mig udmattet hen i sengen og faldt hurtigt i søvn.
-
"Jeg sagde jo jeg ville vinde," viskede en stemme, imens jeg kunne mærke en hånd glide op under min trøje. Jeg satte mig hurtigt op i sengen og skubbede hånden væk.
Jeg hævede mine øjenbryn i chok, da jeg så Lauge ligge ved siden af mig. Han var stærk og fik hurtigt fat om begge mine hænder med én hånd, imens den anden var ved mine trusser.
"FJERN DIG FRA MIG!" skreg jeg og prøvede at få ham til, at give slip på mig. Det hjalp bare ikke.
Jo mere jeg gjorde modstand, jo hårdere blev hans greb om mine hænder.
"Jeg troede ellers du var så ivrig efter mig?" viskede han i mit øre.
"GIV SLIP-," råbte jeg, men blev afbrudt, da Lauge tog sin hånd væk fra mine trusser og placerede dem over min mund i stedet.
"Shhh," mumlede han og begyndte at kysse mig med af halsen.
"Nu er det ikke fordi jeg har tænkt mig at voldtage dig," sagde han og kiggede seriøst på mig.
Jeg prøvede at skrige så en eller anden ville høre det, men Lauges hånd over min mund gjorde det fuldstændig umuligt.
"Dog vil jeg lige minde dig om, at voldtægt ikke er nyt for mig," sagde han og smilte flabet.
Jeg fik en klump i halsen af hvad han lige havde fortalt, og vidste ikke hvad jeg skulle stille op. Havde han tænkt sig at voldtage mig?
Jeg havde glemt alt om, at Lauge tideligere havde voldtaget en pige. Dog havde jeg troet, at det blot var et rygte, ligesom det at ham og de andre drenge havde taget stoffer.Men det var åbenbart ikke kun et rygte.
Tænk det virkelig var sandt Lauge havde voldtaget hans tidligere kæreste. Stakkels pige.
"Men det her kommer ikke til at blive en decideret voldtægt, da du selv lagde op til sex tideligere," sagde han, og mine øjne blev store i samme sekund han sagde det.
Lagde op til sex? Var han komplet idiot? Jeg bad ham KUN om at kysse mig, ikke andet.
Jeg rystede på hovedet i samme øjeblik en lille tårer fladt ned af min kind, og han fortsatte med at kysse mig ned af halsen.
Note:
Endelig hjemme igen. Håber i kunne lide kapitlet!HUSK AT LIKE
YOU ARE READING
Aldrig prøv
FanfictionDen upopulære pige Kamille, bor sammen med hendes rige forældre tæt på Øregård gymnasium, hvor hun går på tredje år. Da hun får nye naboer, udvikler hun et nært forhold til Anthon Edwards Knutzon, som ellers er en af de mindre søde personer på gymna...