Kapitel 78

2.2K 66 11
                                    

LÆS FORRIGE KAPITEL, HVIS I IKKE KAN HUSKE HVAD DER ER SKET. NU HVOR DET ER HELE 19 DAGE SIDEN JEG OPDATEREDE SIDST.

"Du er så sexet," viskede han lidenskabeligt i mit øre. Han kyssede mig ned af halsen og efterlod et sugemærke.

Han kørte sine kolde fingre op af mine bare lår. Min korte nederdel, gav ham nemt adgang til mit underliv. Jeg følte mig magtesløs af hans berøringer. Han kunne forføre mig som ingen anden kunne. Allerede nu kendte han de steder, der gav mig mest nydelse.

"Kamille..." stønnede han. Mit blik faldt ned på hans hånd, der var på vej højere op af mit lår. Han nåede kanten af mine underbukser, og trak dem ned. Mine underbukser fald ned til mine ankler og jeg sparkede dem af, efterfulgt min nederdel.

Min krop blev varm og mine kinder røde. Han havde set mig nøgen før men det var stadig svært for mig, at vise mig uden tøj foran ham.

Jeg kunne mærke, hvor meget han ville mig og hvor meget jeg ville ham. Mit underliv skreg efter hans berøringer, og allerede nu var jeg våd.

Jeg tog min bluse over hovedet og fugtede mine læber med min tunge. 

"Hmm der har vi jo undertøjet," sagde han lumskt og beundrede mig halvnøgen i det røde lys.

"For din skyld," viskede jeg og smilte svagt.

Jeg kiggede pinlig berørt ned i gulvet, men Anthons pegefinger tvang mit hoved op. Han kiggede direkte ind i mine øjne, hvorefter han kyssede mig hårdt og voldsomt. Hans tunge var inde i min mund, og jeg nød det.

Tanken om at jeg for nogle måneder siden, ville jeg have haft brækfornemmelse over en drengs tunge i min mund strejfede mig.

Det er utrolig, hvor meget man kan ændre sig på så kort tid.

Anthon tog sine hænder om bag min ryg og knappede min bh op.

Han trak sin hvide T-shirt over hovedet, og stod nu i bar overkrop. Jeg lagde min ene hånd på hans mave og kærtegnede ham kort, før min hånd blev revet væk. Han førte mig hen til sengen og smed mig ned. Han stirrede på mig fra sengekanten et kort øjeblik og beundrede mig ligge helt nøgen.

Jeg kunne se hvordan hans boner voksede i hans bukser, og jeg måtte kæmpe for at holde mine støn tilbage. Han gjorde mig så liderlig.

Han stod og fulmelede med sit bælte og fik det hurtigt af, hvorefter han smed det ned på gulvet.

Anthon smilte lumskt til mig, før han gik hen til kommoden og stod der i et stykke tid. Det lød som om han fumlede med sin mobil, men jeg var ikke sikker.

Han kunne da ikke bare efterlade mig sådan her?

"Kommer du?" viskede jeg og bed mig svagt i læben.

"Jeg slukker lige min mobil, så vi ikke bliver forstyrret," mumlede han.

"Så vi ikke bliver forstyrret..." gentog jeg for mig selv.

Da han havde slukket sin mobil, slukkede han også for den røde lavalampe på kommoden.

"Luk øjnene," bad han mig, og jeg gjorde som han sagde.

Jeg lukkede mine øjne helt i og kunne ikke se det mindste. Selvom jeg havde lyst til, at åbne dem bare et kort sekund, blev jeg ved med at holde dem lukket.

Jeg kunne kun høre hans hurtige åndedræt og hans fodtrin, der kom tættere og tættere på.

Jeg kunne høre hans bukser samt boxershorts der faldt til jorden og en lyd af noget, der blev revet op. Et kondom.

Han lagde sig ned ved siden af mig og placerede et vådt kys på mine læber.

Inde ved siden af blev der ligepludselig smidt med noget. Det var tydeligt det gik i stykker. Jeg satte mig forskrækket op, men blev hurtig lagt ned af Anthons arme. Han tog noget hår om bag mit ene øre, hvorefter han kyssede mig ned af halsen. Der var stille i værelset. Kun larmen fra værelset ved siden af og Anthons små kys kunne høres.

"Århhhg munke!"

"Hårdere!" råbte en pige stemme højt.

Jeg kunne mærke Anthon grine kort da han hørte det, men kyssede hurtigt videre ned mod mine bryster.

Han tog sin hånd ned til mit underliv og masserede min klitoris med sin finger.
Jeg lukkede øjnene i og stønnede.

"Er du sikker på du vil det her?"

"Ja," svarede jeg kort.

"Men du ved godt, at jeg-," sagde jeg men blev stoppet.

"Er jomfru?" sagde han og jeg nikkede.

"Jeg skal nok være god ved dig Kamille," sagde han og smilte lumskt.

Hans fingre fandt sin vej ned til mit underliv igen, og førte med stille bevægelser to fingre ind og ud af mig. Min vejrtrækning blev hurtigere og jeg bed mig i læben af nydelse. Jeg smed hovedet tilbage og stønnede.

Han fjernede sine fingre før jeg havde nået mit klimaks og kyssede mig en enkelt gang på munden, hvorefter han trængte ind i mig.

Følelsen var ubeskrivelig.

Jeg lukkede mine øjenlåg i. Det gjorde en smule ondt, men jeg prøvede at vænne mig til det.

Han stødte hårdere og hårdere ind i mig i takt med, at nydelsen trådte til.

"Hvordan føltes det?"

"Godt... rigtig godt," var det eneste jeg kunne få frem.

Følelsen blev bedre og bedre for hver gang han stødte ind i mig. Jeg stønnede hans navn og åbnede min mund. Jeg borede mine fingre ind i hans ryg og hev efter vejret.

Hver gang vi bevægede os knirkede sengen utrolig højt. Heldigvis ville ingen høre os, da musikken nedenunder var ligeså høj som det plejede.

Anthon blev ved med at bevæge sig med hastige bevægelser, hvilket fik mig til at komme. Jeg formede et o med munden, hvorefter jeg stønnede højt.

"Fuck," viskede Anthon lavt.

Små sveddråber faldt ned af hans pande.
Hans vejrtrækning fortalte mig, at han også var ved at nå sit klimaks.

"Hmmm Kamille," stønnede han og kom.

Anthon trak sig langsomt ud af mig og jeg lukkede mine øjne i.

Jeg lagde helt ude af stand, til at tænke.
Det eneste der kørte rundt i mit hoved lige nu, var tanken om at Anthon lige havde taget min mødom. At jeg lige havde haft sex med en person, jeg engang hadede som pesten.

Anthon lagde sig ned ved siden af mig og lagde dynen over os, før han begyndte at nusse min kind, indtil vi begge faldt i søvn.

Note:
Så fik jeg endelig opdateret efter fucking 19 dage. Alt for lang tid, og jeg håber ALDRIG det kommer til at ske igen.

Flere af jer har efterspurgt længere kapitler, så derfor blev dette på omkring 1000 ord.
Er det noget jeg skal forsætte med???

HUSK AT LIKE 💋

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now