Kapitel 85

2.2K 107 23
                                    

IKKE HELT RETTET ENDNU, GØR DET SENERE

Jeg missede med øjnene og kiggede rundt i det mørke værelse. Jeg vendte mig om og kiggede over på Thor, der lå ved min side. Han så så fredelig ud, som han lå der og sov.

Mit blik faldt ned på digitaluret ved hans natbord, og fandt hurtigt ud af at det stadig var nat. Klokken var næsten 04:00.

Jeg lagde mig om på siden igen for at sove videre, men blev afbrudt af tunge fodtrin ude fra gangen.

Var folk ikke ved, at have festet nok? Kunne de ikke bare gå i seng? Klokken var trods alt fire om morgenen næsten.

Jeg ignorerede de høje fodtrin og lukkede mine øjne i. 

Helt uden nogen advarsel, blev døren sparket ind. Jeg satte mig forskrækket op i sengen og studerede skikkelsen, der nu stod inde på værelset. Hvem var det?

Personen kom tættere på, og det gik hurtigt op for mig, at det var Anthon. Var det her en drøm? Hvad skulle han på Thors værelse midt om natten?

"Anthon? Er det dig?"spurgte jeg stadig halvt i søvne.

"Ja hvad fuck ligner det?"

"Jeg,-" forsøgte jeg at sige, inden han skulle til at gå amok. Det lykkedes bare ikke.

"Må jeg spørge om hvad fanden du laver her inde?" spurgte Anthon aggressivt, og væltede en lille lampe ned fra et bord, der stod i hjørnet af værelset.

Thor satte sig panisk op i sengen, da han hørte lyden af lampen falde til jorden.

"Hvad laver han her?" spurgte han, med sin hæse stemme. Han kiggede forvirret rundt og tog min ene hånd i hans.

"Hvad jeg laver her? Det rigtige spørgsmål er, hvad fuck Kamille laver her inde?"

"Anthon slap lige af," sagde Thor, og gav min hånd et lille klem.

"Du tror vi kan snakke os ud af den her diskussion?" spurgte Anthon flabet og kiggede hurtigt ned i jorden.

"Anthon...," sagde jeg stille og kiggede op på ham.

"Du kommer med mig Kamille," sagde Anthon og begyndte at gå hen imod døren.

Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, så jeg besluttede mig for at blive i sengen. Anthon kiggede forvirret på mig og jeg rystede på hovedet og viskede et stille nej.

"Jeg tror ikke du er klar over hvad der er sket med hende? Har jeg ret?" spurgte Thor.

"Hvad snakker du om?"

"Det eneste der er sket her, er at du ligger og knepper min dame," tilføjede han og tog sig til hovedet med begge hænder.

Thor rystede på hovedet af Anthons dumme kommentar, og tog en dyb indånding for at bevare roen.

Anthons vejrtrækning var hurtigt, og han lignede en der kunne dræbe hvem som helst på stedet.

"Lauge var ved at voldtage hende," sagde Thor og kiggede alvorligt op på Anthon.

"Passer det?" sprugte Anthon nervøst og rynkede panden. Jeg nikkede gentagende gange, for at bekræfte han talte sandt.

"Du burde være mere glad for hende," sagde Thor, og i samme øjeblik blev Anthons øjne store.

"Du vælger druk og andre piger frem for hende. Det gør man bare ikke," sagde Thor og jeg lukkede kort mine øjne i og håbede på, at skænderiet snart var overstået.

"Du ved ikke en skid om mig," sagde Anthon hidsigt og løftede en finger af Thor.

"Hvis det ikke var fordi vi var halvbrødre, havde jeg taget livet af dig for længst," sagde Anthon truende.

Anthon og Thor kiggede hurtigt på hinden, før de begge vendte blikket mod mig. Det var i det sekund det gik op for mig, hvad jeg lige havde hørt.

Var Anthon og Thor halvbrødre? Hvordan og hvornår var det sket?

Der var helt stille i værelset.

"Halvbrødre?" mumlede jeg forvirret.

"Hvordan er i-, er i virkelig halvbrødre?" tilføjede jeg og Thor kiggede over på mig og nikkede.

"Hvornår havde i tænkt jer at fortælle mig det?" spurgte jeg en smule skuffet over, at ingen af dem havde sagt noget.

"Det er pisse ligegyldigt," sagde Anthon og rullede øjne af os.

"Kom Kamille, vi går," sagde Anthon og kiggede på mig, i håb om at jeg ville gå med denne gang. Dog var det ikke lige min plan.

"Nu," tilføjede han koldt, men jeg rystede på hovedet.

"Nej" sagde jeg kort.

Jeg følte mig snydt og løjet overfor. Hvorfor kunne ingen i det her hus, åbne sig helt op for mig? Var jeg virkelig så frygtelig at være sammen med? Jeg ville ikke være her mere. Det eneste jeg kunne tænke på lige nu var, at tage hjem.

"Jeg tager hjem," sagde jeg og gik ud af sengen. Anthon sendte Thor et vredt blik, da han så min lette beklædning. Jeg gik hen til døren og stoppede op.

Jeg ville have sagt noget, inden jeg forsvandt ud af døren, men jeg kunne ikke finde de rette ord. Så det eneste jeg gjorde var, at sende dem det mest skuffede blik jeg kunne. Jeg gik ud på gangen i kun min trøje og underbukser, da jeg pludselig kom i tanke om, at mine bukser stadig lå på Lauges væresle.

Hvad skulle jeg gøre? Tage hjem uden bukser på? Hvor dumt det end lød, var det det eneste jeg kunne gøre.

Jeg lukkede hoveddøren bag mig, da jeg kom ud og satte mig grædene ind i min bil.

Note:
Ja, en af mine hemmeligheder var så, at Thor og Anthon var halvbrødre.
Håber i kunne lide kapitlet!

HUSK AT LIKE

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now