Overraskende nok faldt mine forældre i fælden og troede på hvad jeg sagde. De var ligefrem ved at dø af glæde, fordi jeg kom lidt ud af huset og hyggede mig for en gangs skyld.
Jeg gav dem et kys og et kram hver, før jeg smuttede ud af døren med min taske over skulderen. Den var fyldt godt op med ting og sager jeg fik brug for i løbet af ugen.
Mine forældre gav mig penge med til mad og andet sjov, og ønskede mig en god tur.-
Jeg var først tilbage til Pyton, da klokken var omkring 19:00. Mine forældre insisterede på at jeg fik mig et bad og spiste aftensmad med dem, også gik tiden bare hurtigt.
Mille stod ude foran og røg sammen med en flok drenge og piger jeg ikke havde set før.
Den eneste jeg kunne genkende var Milles "kæreste", eller hvad han så end var.
De opførte sig som kærester, men de var sikkert bare bollevenner.
For med alt den opmærksomhed og kærtegn Mille fik fra ham, kunne det godt tyde på det."Var det Kamille??" var der en der sagde inde fra køkkenet, da jeg var kommet indenfor.
Jeg gik ind for at se hvem det var, men fortrød i samme øjeblik. Karla og Teodor.
Jeg nægtede at snakke med de to."Skal du virkelig være her igen?" spurgte Karla og grinte.
"Kæft hvor er det ynkeligt, at du tror Anthon gider dig," sagde hun og Teodor nikkede.
"Burde du ikke være derhjemme og lave lektier lige nu?" spurgte hun ondskabsfuldt.
Karla slukkede sin cigaret hun sad og røg ved køkkenbordet og kiggede irriteret på mig.Hvorfor skulle hun altid være sådan overfor mig? Det var snart på tide, at give hende lidt modstand. Jeg ville ikke finde mig i det mere.
"Jeg skal være her hele ugen, så du må hellere vende dig til mig," sagde jeg koldt og gik hen imod trappen.
"Tro på det Kamille..." sagde Karla og udstødte et lille falsk grin.
"Han er ikke deroppe!" råbte Teodor til mig, men jeg fortsatte min vej op af trapperne alligevel.
Da jeg åbnede døren til hans værelse var han der ganske rigtigt ikke. Jeg satte mine ting i et hjørne og smed mig på hans seng.
Der lagde jeg og kiggede op i loftet indtil jeg faldt i søvn.
-
Jeg vågnede op ved lyden af høj musik nedefra, og gned mig i øjnene.
Det lignende mig slet ikke at falde i søvn helt random. Slet ikke i en andens seng.Døren blev nærmest sparket op i samme øjeblik jeg vågnede, og ind kom en pige og en dreng. Dog gik de ikke længere end til dørenkarmen, da de så jeg lå i sengen.
"Upsss... optaget," sagde hende pigen, og kyssede fyren voldsomt, inden de lukkede døren bag dem, og gik på udkig efter et andet værelse.
Jeg steg ud af sengen og kiggede mig selv håbløst i spejlet. Jeg måtte gøre noget ved selv, inden kunne gå ned og deltage i festen.
Klokken var allerede 23:16.
Gad vide hvad Anthon lavede?Jeg besluttede mig for at krølle mit hår en smule og tog en hvid nederdel på samt en gul-glimmer top.
Note:
HUSK AT LIKE
YOU ARE READING
Aldrig prøv
FanfictionDen upopulære pige Kamille, bor sammen med hendes rige forældre tæt på Øregård gymnasium, hvor hun går på tredje år. Da hun får nye naboer, udvikler hun et nært forhold til Anthon Edwards Knutzon, som ellers er en af de mindre søde personer på gymna...