Kapitel 26

1.9K 60 4
                                    

"Fuck hvor jeg hader skole," sagde Mille og satte sig ind på passagersædet i min bil.

"Så er det godt vi snart bliver studenter," opmuntrede jeg hende.

"Fuck det bliver livet man - skal bare være stiv i en hel uge, hvis ikke mere," sagde hun og jeg grinte.

"Det bliver uden mig."

"Ej Kamille, ikke vær så kedelig," svarede hun og tog et tyggegummi i munden. Jeg svarede hende ikke.

"Du ved aldrig hvordan verden ser ud til sommer? Hvem ved om du er blevet fucking glad for at feste?" sagde hun men jeg rystede på hovedet.

"Jeg tvivler," svarede jeg bestemt og parkerede da vi nåede hjem.

"Kommer du over når du er klædt på?" spurgte hun.

"Hvorfor?"

"Forfest selvfølgelig?"

"Forfest hvad er det? En fest før en fest?" spurgte jeg forvirret. Det var første gang jeg havde hørt ordet. Men det gav vel sig selv. Hun begyndte at grine og vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun kiggede håbløst på mig.

"Så kom forbi mig senere, så holder vi to forfest sammen," sagde hun men jeg rystede på hovedet.

"Så kommer jeg forbi dig?"

"Nej... Hvis mine forældre ser dig og du er overdrævet fuld, lader de mig ikke gå ud," sagde jeg og hun nikkede.

"Jeg drikker, men jeg holder lav profil når jeg kommer og henter dig," sagde hun og jeg nikkede. Da vi kom op, låste vi os begge ind.

"Min mor kører os hen til Teodor i aften," sagde hun lige idet jeg var ved at lukke døren. Jeg lavede thumbs up og lukkede døren i.

Forfest? Hvorfor havde jeg aldrig hørt det før?

-

Klokken nærmede sig de otte og jeg var kommet i tøjet og var tilfreds med mit udseende. Kjolen passede perfekt til min krop. Jeg beundrede mig selv i spejlet op til flere gange og rettede på mit hår. Jeg havde taget undertøjet på, selvom jeg ikke havde specielt meget lyst. Jeg gjorde det for Milles skyld, nu da hun havde brugt penge på det.

Min dør blev revet op og ind kom Mille. Hun tog sig for munden og prøvede at sige noget, men hun kunne ikke.

"Fuck," udbrød hun til sidst. Jeg skyndte mig hen og lukke døren i håb om at mine forældre ikke hørte hende bande.

"Prøv at styr din træng til at bande. For det må jeg ikke, og det gælder også det at være sammen med andre der bander," sagde jeg til hende og hun nikkede.

"Dine forældre er virkelig strenge man," sagde hun.

"Hvordan kan du ikke bande?"

"Det er også svært for mig, men jeg er ligesom vokset op med den regel," sagde jeg og åbnede mit tøjskab. Jeg tog min yndlingstaske fra louis vuitton frem og fyldte den med småting jeg skulle have med.

Da jeg havde pakket min taske gik vi sammen ud i køkkent, hvor mine forældre sad og spiste aftensmad.

"Jeg smutter nu," sagde jeg uden at kigge på dem. Jeg skyndte mig at få Mille og jeg ud af døren. Mine forældre kiggede nøje på os. Min mor så ikke glad ud. Jeg var sikker på det var kjolen der var for kort og nedringet i følge hende.

"Anthon får boner når han ser dig," sagde Mille højt på vej ud af døren. Det var tydeligt hun allerede var påvirket af alkohol. Min mors øjne lyste op, idet jeg lukkede døren i.

Super flot Mille. Nu skal jeg have en lang snak om hvem Anthon er, så snart jeg kommer hjem.

5K YAYYY TAK TAK TAK
HUSK AT LIKE

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now