"Hmmm" mumlede Munke og nød sin cigaret.
"Anthon S,P eller K," sagde Munke og lagde hans cigaretskod ned i et askebæger der stod på bordet.
"K? Hvad ellers?" sagde han.
"Hey vi spiller kun med ét K, som vi plejer ikke?" spurgte en anden fyr der sad ved siden af Lauge.
"Jo ellers er det sgu da ikke sjovt Maxi??" sagde Munke og kiggede på Maxi, som var han en komplet idiot.
Deres navne blev underligere og underligere. Maxi? Kunne man godt hedde det?
"Kys Karla," sagde Munke og gav også Anthon sit ondskabsfulde blik.
Han sad først og kiggede irriteret på Munke, men rejste sig så og gik over til Karla og gav hende et kys. Lige før han kyssede hende kiggede han mig dybt ind i øjnene. Han lignede ikke en der havde lyst, men han ville gøre det.
Teodor så ikke ud til at være berørt over, at en anden fyr kyssede hans dame.Havde de ingen følelser eller hvad?
"Se? Du kunne jo godt din svagpisser," sagde Munke og fandt en ny cigaret frem.
Anthon gik hurtigt tilbage og satte sig tungt ned i stolen.
Anthon kigge rundt på os der var med i legen, og da jeg var en af dem der ikke var blevet spurgt endnu, havde jeg på fornemmelsen han ville spørge mig. Men det gjorde han heldigvis ikke.
"S, P eller K Lauge," sagde han og tog flasken med alkohol, der nu stod på bordet og tog en stor slurk.
"K," sagde han.
"Kig dig omkring og vælg en valgfri tøs. Gå hen til hende og sig hendes veninde er i en slåskamp udenfor. Når hun er gået ud, låser du døren for hende," sagde Anthon.
"Det sgu da for nemt man," sagde han men begyndte alligevel at rejse sig op.
Pigen han gik hen til, tog sig for munden og der gik ikke længe, før hun styrtede ud af huset.
Han gik efter hende, men hun lagde ikke mærke til det. Da hun var ude af huset lukkede han døren og låste den.
Han virkede helt rolig. Han var sikkert pisse ligeglad med hende pigen. Det var de alle sammen i den her fucked up rocker gruppe.
Jeg måtte til at væk herfra.
Hvor var Mille egentligt blevet af?"Hvem var hun overhoved?" spurgte Karla. Hun sad stadig ovenpå Teodor og kyssede ham, ligeså mange gange det passede hende.
"Aner det ikke, men hun så fandme kedelig ud.
Hun lignede også en, der havde brug for lidt luft, synes i ikke?" sagde Lauge ondt og satte sig ned ved siden af mig igen.Maxi var den eneste der nikkede. Dog var de andre nok enige, da de sad og halvgrinte af ham.
Jeg tog Anthon i at kigge på mig, og da han fandt ud af det, tog han hurtigt fat i flasken på bordet igen og tog lidt mere at drikke.
Note:
Nogen af jer tænker sikkert; hvor er Thor i den her historie? Til jer der skulle undre jer vil jeg bare sige, at han er med og faktisk har en stor rolle i sikkert ikke havde regnet med.
Mennnn i må vente lidt endnu.Håber i har haft en god dag :)
YOU ARE READING
Aldrig prøv
FanfictionDen upopulære pige Kamille, bor sammen med hendes rige forældre tæt på Øregård gymnasium, hvor hun går på tredje år. Da hun får nye naboer, udvikler hun et nært forhold til Anthon Edwards Knutzon, som ellers er en af de mindre søde personer på gymna...