Mille var oppe at køre hele ugen over hvad hun skulle tage på. Stefan var stadig pigesur og snakkede ikke til os af fri vilje. Mille mindede mig konstant om, at det var hans eget valg og at jeg ikke skulle bekymre mig om ham, da han ikke i et sekund bekymrede sig om mig.
Meget opmuntrede, men hun havde nok ret.
Onsdag var min far og jeg ude at købe bil. Da jeg ikke havde styr på biler som sådan, var det min far der hjalp mig med at finde den mest passende til mig.
Det endte med, at vi fik købt en AUDI. Ikke den dyreste, men stadig dyr. Det skulle den være. I følge min far ville det ikke være godt for vores ry, hvis jeg kom kørende i en brugt billig bil. Jeg var sikker på det var derfor, men han blev ved med at overbevise mig om, at det var fordi jeg fortjente en splinterny bil og ikke andet.
Torsdag havde Mille og jeg været et smut ude at prøvekøre min nye bil og kørte til fisketovet, for at shoppe tøj til festen.
Vi brugte flere timer på at shoppe og fik også et par fine kjoler med hjem. Hun lokkede mig også til at købe et sæt sexet undertøj, men jeg protesterede og sagde nej. Dog var hun fast besluttet på at jeg skulle have det, og købte det derfor til mig.
Ligeså snart jeg var hjemme, gemte jeg undertøjet i bunden af skuffen med alt mit andet undertøj.
Jeg havde købt mig en stram sort kjole med v hals. Det var også Milles argument for, at undertøjet ville være perfekt til mit outfit. Så kunne man nemlig lige og lige se kanten af mit undertøj, hvilket Anthon ville falde for, ifølge Mille.
Dog var jeg slet ikke ude på, at få et forhold til Anthon på nogen måde. Han var ikke min type og jeg var ikke hans.
Mille var fast besluttet på at føre os sammen, og derfor var det helt perfekt at Stefan nu var en del af Anthon og Teodors vennekreds.
Jeg må indrømme, at jeg var en smule nervøs for hvordan alting ville gå.
Da det var Teodor der stod for festen, kom alle deres andre "rocker" venner også. Det gik mig virkelig på nerverne, men jeg måtte bare ignorer dem.
-
Den aften kunne jeg virkelig ikke sove. Jeg stod irriteret op og satte mig ind i stuen med en kop kaffe og så fjernsyn klokken et om natten. Jeg havde alt for mange ting at tænke over, og det var svært for mig at rumme.
-
Jeg vågnede op på sofaen næste morgen. Jeg måtte være faldet i søvn.
Jeg snuppede min mobil fra sofabordet og kiggede på klokken. Til min overraskelse havde jeg ikke sovet over mig. Jeg vågnede endda 5 min før mit vækkeur skulle ringe.
Jeg fandt et par hullede jeans frem, samt en trøje fra Gucci som min mor lige havde købt til mig.
Efter alle mine andre tusinde morgenrutiner, smuttede jeg ud af døren, hvor Mille stod parat.
Tænk at hun var tideligere på den end mig i dag.
YOU ARE READING
Aldrig prøv
FanfictionDen upopulære pige Kamille, bor sammen med hendes rige forældre tæt på Øregård gymnasium, hvor hun går på tredje år. Da hun får nye naboer, udvikler hun et nært forhold til Anthon Edwards Knutzon, som ellers er en af de mindre søde personer på gymna...