Fredag:
Jeg kom lige og lige til tiden i dag. Til mit held var Thomas også sent på den. Anthon var i mit klasseværelse og sad og snakkede med Teodor.
Han sendte mig et varmt smil, da han så mig. Jeg gengældte hans smil og gik over imod ham. Han lagde sine arme rundt om min talje, og begyndte at kysse mig. Min vejrtrækning blev hurtigere og jeg lukkede mine øjne i.
Jeg var lidt i chok over, at han ville kysse mig foran alle i klassen, selvom jeg vidste han ikke gav en fuck for hvad folk tænkte. Han havde kysset mig foran nogle af sine venner før, men ikke foran så mange. Anthons venner havde fået færten af at vi havde noget kørende, men ingen i klassen udover Teodor og Stefan vidste det.
Jeg bed mig svagt i læben, da jeg trak mig ud fra kysset. Hele min krop var varm og jeg kunne ikke lade være med at tænke på, hvor godt han fik mig til at føle. Han havde en effekt på mig, som ingen anden havde.
De fleste i min klasse stirrede på os, men for første gang i lang tid, gjorde det mig ikke noget.
"Jamen godmorgen," sagde jeg og gav ham et hurtigt kys på munden.
Jeg lagde mine hænder om hans nakke og kiggede længe ind i hans perfekte blå øjne. Mit blik faldt end på pytonslangen på hans hals og jeg bevægede stille og roligt min tommelfinger frem og tilbage over tatoveringen.
Anthon trak mig tættere ind imod ham og begyndte at kysse mig igen, idet Thomas kom ind i klasseværelset. Han smed sin taske på kateteret og klassen blev stille.
"Anthon Edwards Knutzon... har du ikke en time du skal nå?" spurgte Thomas, men Anthon svarede ikke, da hans læber var limet fast til mine.
Jeg trak mig en smule væk fra ham for at signalere, at det nok var på tide han gik. Det hjalp bare ikke.
"Anthon jeg tror det er bedst du går nu," viskede jeg i hans øre.
Anthon kiggede skiftevis på Thomas og jeg og gav mig til sidst et hurtigt kys på kinden, før han forsvandt ud af klasseværelset.
Hvad gik der af ham i dag?
-
Efter episoden med Anthon tideligere var det som om, Thomas ikke ville tage mig, når jeg havde hånden oppe. Var det fordi han så mig sammen med Anthon? Jeg var godt klar over, at Anthon og Thomas ikke kunne fordrage hinanden.
Generelt var der ingen lærer på skolen der synes om ham.
Men var det virkelig derfor, han ikke ville tage mig? På grund af Anthon?
-
Da jeg efter en lang dag endelig kom hjem, satte jeg mig udmattet ned i sofaen. Jeg ville tjekke de sociale medier, men det blev dog ikke til så længe, da jeg modtog en besked fra Mille.
Mille: Jeg skal fortælle dig noget!!! Kan jeg komme over senere? Så kan vi også følges ad til festen i aften.
Kamille: Ja selvfølgelig! Du kommer bare.
Mille: Super, vi ses senere.
Hvad mon Mille ville fortælle mig der var så vigtigt, at hun ikke kunne skrive det til mig?
Imens jeg undrede mig over hvad det kunne være, gik jeg ind på mit værelse for at rydde lidt lektie rod op. Idet jeg var godt i gang med at rydde op, bankede det på døren.
Jeg kom hurtigt ud fra mit værelse, for at lukke Mille ind.
Det undrede mig at Mille allerede kom nu. Det var ikke mindre end 20 min siden vi havde skrevet sammen. Sagde hun ikke hun først ville komme senere?
Måske havde hun besluttet sig for at komme tideligere? Hvem ved?
"Jeg troede først du kom senere," sagde jeg men stoppede, da jeg så min mor stå i døråbningen.
"Ventede du nogen?" spurgte hun og kiggede underligt på mig.
Hun havde indkøbsposer i begge hænder, så jeg lukkede døren for hende.
"Thor?" spurgte hun før jeg fik sagt at Mille kom over.
Jeg kiggede en smule irriteret på hende og rystede på hovedet.
"Nej Mille kommer over senere," sagde jeg idet hun satte varerne på køkkenbordet.
"Hjælper du med maden?" spurgte min mor og jeg nikkede.
Note:
HUSK AT LIKE
YOU ARE READING
Aldrig prøv
FanfictionDen upopulære pige Kamille, bor sammen med hendes rige forældre tæt på Øregård gymnasium, hvor hun går på tredje år. Da hun får nye naboer, udvikler hun et nært forhold til Anthon Edwards Knutzon, som ellers er en af de mindre søde personer på gymna...