Kapitel 49

1.9K 88 14
                                    

"De er fandme for meget nogle gange," sagde han og stoppede op foran døren længst nede af gangen. Han åbnede den og gik ind.

Det var som jeg gættede på hans værelse. Ligesom de andre værelser bar det præg af en dyster stemning. Hans værelse var generelt meget mørkt, og ting lå og flød over det hele. Det gjorde mig en smule udtryk at der lå piller og cigaretter på et bord længere nede i værelset. Der stod også alkohol en vandpibe og en el cigaret på bordet. Jeg kunne heller ikke undgå at bemærke pakken med kondomer der lå ind imellem alt det andet skrammel. Det eneste der ikke var i mørke farver var hans sengetøj. Det var til min overraskelse helt hvidt.

Jeg gik med stille skridt ind i værelset og kiggede mig nøje rundt. Jeg kunne føle hvordan Anthon beundrede, hvordan jeg studerede hans værelse.

Han havde smidt hans skoletaske i et hjørne, og i det andet stod en kommode med en meget lille lampe ovenpå. På hver side af bordet helt nede i værelset stod to stole. Inde mit i værelset stod så hans dobbeltseng.

Jeg gik længere ind i værelset og satte mig så på kanten af hans seng, da jeg følte mig utilpas med at gå rundt. Han lukkede døren og låse den bag sig.

Det var både mørkt udenfor og mørkt på hans værelse. Han gik hen til kommoden og tændte den lille lampe. Pæren mætte være gammel siden den kun lyste meget svagt. Lyset hjalp ikke særlig meget og der var stadig pænt mørkt på værelset. Han tog pakken med cigaretter på bordet og satte sig ned ved siden af mig, på kanten af sengen. Jeg rykkede en smule så han kunne være der, selvom der var massere af plads.

Det var som altid min venlighed der tog over og fik mig til at rykkede mig. Det var mine forældre der hele tiden fik mig til at tage fornuftige valg, da de hele tiden var i mit baghoved. Selv når de ikke var tilstede, var de der stadig i min underbevidsthed.

Det var frygteligt.

Han tog en cigaret op af pakken men tog den ikke i munden. Han sad bare med den i hånden, imens han kiggede mig dybt i øjnene.

"Kamille..." sagde han endelig, da vi begge havde været tavse siden vi trådte ind på værelset.

Han tog mit hår bag begge mine øre og nussede mig med sin tommelfinger på kinden.
Han rykkede lige så stille sit hoved mod mit. Lige i det han gjorde, rykkede jeg mig væk fra ham. Han kiggede underligt på mig, da jeg gjorde. Måske følte han sig afvist?

"Lad mig nu bare kysse dig for helvede," sagde han og tog fat om mig.

Denne gang lod jeg mig ikke stoppe. Jeg havde ventet på det her øjeblik. Det var ikke et tvunget kys, ligesom i S, P eller K. Dette var hans egen beslutning.
Jeg var godt klar over han var påvirket af alkohol, men jeg havde aldrig troet han ville kysse mig af egen fri vilje.

Aldrig.

Note:
WOW 30K
ER SÅ GLAD! TUSIND TAK

HUSK AT LIKE

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now