Kapitel 32

1.9K 67 11
                                    

Jeg gik med hurtige skridt hen imod ham, men stoppede op så der var et par meter imellem os.

Jeg ville helst ikke for tæt på ham, da jeg som sådan ikke kunne lide ham. Dog havde jeg lovet mig selv at give ham en chance, ligesom han havde lovet at give mig en chance.

Men det føltes bare akavet, at snakke med ham, nu da vi havde undgået hinanden siden jeg startede på skolen. Retter sagt, var det nok mest mig der havde undgået ham.

"Jeg øhm..," sagde jeg, og var i tvivl om hvordan jeg skulle spørge ham, om han kunne give mig et lift hjem.

"Altså det var bare... jeg mangler et lift hjem," tog jeg mod til mig og sagde.

Ham der sad i bilen rullede vinduet ned og kiggede undrende på os.

"HEY ANTH HVAD FANDEN SKER DER? SKULLE DU IKKE MED??" råbte han irriteret og havde tydeligvis ingen tålmodighed.

"Jo slap lige af Nyholm," sagde han.

"Hmm," mumlede Anthon og kløede sig i håret, som om han var i tvivl.

"Altså det er okay, hvis..." sagde jeg men blev afbrudt.

"Hop ind," sagde han bare, og åbnede døren til passagersædet.
Jeg skyndte mig at åbne døren til bagsædet og satte mig ind.

Idet jeg fumlede med at tage sele på, trykkede Nyholm eller hvad han hed, hårdt på speederen. Det resulterede i at jeg slog mit hoved tilbage i sædet, og bed mig selv i læben.
Det gjorde ondt, men jeg prøvede at lade være med at skabe mig, nu da jeg kørte med dem.

Anthon begyndte lige pludselig at kiggede sig forvildet omkring, som om han manglede eller havde tabt noget.

Han vendte hovedet om mod mig, og i samme øjeblik rettede jeg mit blik mod vinduet. Han skulle helst ikke vide, jeg stirrede på ham.

"Kamille ræk mig lige pakken med cigaretter," sagde han og pegede på en pakke cigaretter, der lå på sædet ved siden af mig.

Jeg tog pakken og gav ham den. Den var helt let, så jeg gættede på der ikke var flere i.

"Skønt," mumlede han og kastede pakken ned ved sine føder, da han fandt ud af, at den var tom.

Nyholm trykkede kun hårdere på speederen, jo længere væk vi kom fra Teodors hus.
Da vi på et tidspunkt kom til et lyskryds og der var rødt, kørte han over alligevel. Der var ingen andre bilister, men det betød nødvendigvis ikke, at han kunne køre overfor rødt.
Jeg havde lyst til at fortælle ham, at han skulle køre ordenligt.
Men jeg kæmpede for at holde det tilbage.

Mon han også var en del af deres rocker gruppe??
Det ville bare være underligt, hvis han var. Han så meget ældre ud end Anthon. Han lignede en der mindst var 10 år ældre end ham.

Da vi havde passeret lyskrydset, gav han endnu engang mere gas.
Anthon var ret ligeglad med, at han kørte så hurtigt.
Han så stadig utilfreds ud over, at der ikke var nogen cigaretter tilbage i pakken.

Men lige denne gang, lagde han mærke til, at han kørte måske en anelse for hurtigt.

"Skru lige ned for charmen," sagde Anthon, og kiggede i bakspejlet og om på mig.
Det samme gjorde Nyholm.

Note:
HUSK AT LIKE

Bare lige for at dele min glæde med jer, har jeg lige vundet meet and greet til citybois koncerten i Kolding!!!
ER SÅ GLAD

Håber i har haft en god dag ☺️

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now