Kapitel 70

2.3K 93 26
                                    

Anthons mobil lyste op, og han tog den hurtigt til sig. Jeg nåede ikke at se hvad det var, men jeg gættede på han havde modtaget en besked. Han fjernede sin hånd fra mig, og rettede al opmærksomhed til sin mobil.
Han kiggede rundt på de andre, før han rejste sig op.

"Hvad skal-," sagde jeg men blev stoppet.

"Der er lige noget jeg skal ordne," sagde han og kyssede mig blidt på kinden, før han forsvandt ud af hoveddøren.

Det irriterede mig, at der var noget i hans liv jeg ikke måtte være en del af. Det var som om han holdt noget skjult, og det pinte mig ikke at vide hvad det var.

"Så overtager jeg lige hans plads," sagde Lauge, og kom op bag mig. Jeg fik et chok, hvilket fik mig til at holde en hånd for mit hjerte.
Han satte sig ned og tog en ny breezer der stod på bordet.

"Spiller i "jeg har aldrig"?" spurgte Lauge, og da ingen svarede, enten fordi de ikke ville eller fordi de ikke hørte ham, blev jeg nødt til at svare.

"Ja det gør vi," sagde jeg og smilte hurigt til ham.

"Jeg har aldrig drukket mig fuld flere dage i træk," sagde Karla og drak med det samme.
Det samme gjorde alle de andre, undtagens mig.

Karla kiggede på mig og grinte.

"Jeg tror jeg skal vælge nogle nemmere sprøgsmål. Ellers kommer Kamille aldrig til at drikke," sagde hun og grinte.

"Hun har jo for fanden bare ikke lavet så meget lort, som du har," sagde Lauge og forsvarede mig.

Jeg rynkede min pande, da jeg ikke forstod at selveste Lauge Hansen forsvarede mig.
Hvad var meningen med det?

Jeg sendte ham et lille smil, som tak.

"Ugh..," mumlede Karla og rullede øjne af både Lauge og jeg.

"PAUSE!!!" råbte Teodor og sendte en stor flakse vodka rundt. Da jeg fik den, tog jeg en større slurk end planlagt. Det brændte hele vejen ned af min hals. Jeg kunne hurtigt fornemme, at jeg blev nødt til at have noget at skylle ned med.

Da jeg ikke havde mere tilbage af min breezer, var jeg nødt til at åbne en ny i en fart, før min mund stod i flammer.

"Her, tag min," sagde Lauge, og tilbød mig hans breezer, da jeg var ved at række ud efter en ny.

Jeg tog imod den, selvom jeg ikke rigtig havde lyst. Dog havde jeg desperat brug for noget at drikke, så jeg kunne ikke sige nej.

"Ej de er jo alt for nemme, de her sprøgsmål," sagde Karla og slukkede sin mobil.

"Kom nu bare," sagde Mille og Karla tog sin mobil frem igen, for at fortsætte spillet.

Døren blev smækket hårdt i og ind kom Anthon. Ingen andre end mig lagde mærke til hans tilstedeværelse.

Han rynkede panden, og rystede på hovedet, da han fik øje på Lauge ved siden af mig.

"Skrid Lauge," sagde Anthon surt, da han kom hen ved siden af ham.

"Wow relax, jeg passer bare på hende, imens du er fraværende," sagde Lauge og Anthon rystede irriteret på hovedet. Han gav ham et lille puf, og Lauge gjorde tegn til ham om, at han nok skulle flytte sig.

"Som om det er nødvendigt," sagde Anthon og satte sig ned ved siden af mig igen, da Lauge havde rejst sig.

Anthon trak sig hurtigt ind til mig, for at viske mig noget i øret.

"HVAD HAVDE JEG SAGT OM, AT VÆRE TÆT PÅ LAUGE?" sagde han viskende, men samtidigt højt nok til, at det lød som om han var ophidset.

"At jeg..-" sagde han men jeg stoppede med at snakke, da Anthons hånd faldt ned på mit lår. Hans berøring fik mit hjerte til at banke hurtigere, og jeg lukkede kort mine øjne i.

"Fuck, hvor har jeg lyst til dig," viskede han lidenskabeligt i mit øre og tog hårdere fat rundt om mit lår.

"Hvis ikke du havde haft bukser på, havde jeg givet dig finger lige nu og her," sagde han, og trak sit ansigt væk fra mig igen.

Min vejrtrækning blev hurtigere og jeg vidste ikke hvordan, jeg skulle reagere på hvad han lige havde sagt.

Anthon rejste sig og rakte ud efter min hånd. Jeg rejste mig og lod ham føre vejen.

Note:
HAR HELT GLEMT AT ØNSKE JER ALLE SAMMEN GOD SOMMERFERIE!!
Så ja, god sommerferie haha.

Håber i kunne lide kapitlet og tusind tak for 60K!

Kan ikke forstå, at jeg allerede er ved kapitel 70... det er jo helt vildt! hahaha.
Dog er den laaaangt fra færdig endnu.

HUSK AT LIKE

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now