Kapitel 11

2.3K 65 1
                                    

Min lørdag gik med at lave lektier, og ryde op på mit værelse, efter min slemme tøjkrise i går.

Mit tøj flød over hele gulvet, og jeg vidste mine forældre ville få et flip, hvis de så det.

Dog kunne jeg heller ikke selv holde ud at se på det. Derfor var der kun en ting at gøre, og det var at rydde op.

-

Det blev søndag og jeg stod op klokken 07:00 for at løbe mig en tur.

Mine forældre var allerede kørt på arbejde og kom først sent hjem.

Den kolde vind trængte let igennem mit tynde løbetøj, selvom jeg synes jeg havde pakket mig godt ind.
Sneen var væk, hvilket kun var godt.
Solen skinnende og gjorde mig i det sygeste sommerhumør.

Da jeg var hjemme igen, gik jeg glad op af tapperne.
Flyttemænd spærrede indgangen til vores lejlighed, da de var ved at flytte en sofa ind ved siden af.

Der gik sikkert ikke længe før vi fik nye naboer.

"Mmm undskyld," sagde jeg, da de havde fået sofaen ind i lejligheden.
Den ene af mændene vendte sig om og kiggede underligt på mig

"Hvornår flytter der nogen ind?" spurgte jeg, idet han strøg sin arm hen over panden, og tørrede svedet af i sin sweater.

"I morgen," sagde han forpustet, og den anden flyttemand kiggede forvirret på os, da han troede han snakkede med sig selv.

"Okay tak."

"Fortsæt god arbejdslyst," sagde jeg sprængfyldt af energi og låste døren op til vores lejlighed.

-

Mandag

Min alarm gik af og jeg slukkede den med besvær.
Det var 4-5 gang den ringede nu.
Derfor tjekkede jeg hvad klokken var, og knep mine øjne sammen, da lyset fra min mobil var stærk.

7:50

Fuck.

10 minutter til at min undervisning begyndte.

Jeg tog hurtigt mit tøj på, og på grund af manglende tid tog jeg mit sorte hårhånd i mit hår.
Jeg snuppede en banan fra køleskabet og skyndte mig ud af døren.

Klokken var godt og vel otte, da jeg nåede frem til skolen.

Med hastige skridt gik jeg hen imod mit klasseværelse, men stoppede op da døren var lukket.

Jeg var aldrig kommet for sent før.
Ikke sådan rigtigt.
Det har kun været, hvis jeg skulle til tandlæge eller lignende.

Jeg bankede stille på døren, og gik ind.
Alles ansigter vendte sig mod mig, også selv den ny dreng, der stod oppe ved katederet.

"Undskyld jeg kommer for sent," sagde jeg usikkert og gik ind og satte mig på min plads.

Da jeg havde sat min skoletaske, kiggede jeg på den nye dreng, da jeg ikke rigtig fik ham set, da jeg skyndte mig ind på min plads.

Han havde brunt hår, brune øjne, og...

Tatoveringer.

Dog kun et par stykker, men det var alligevel at se, som han stod der i sin sorte t-shirt.

Hans så meget imødekommende ud, og hans stil var en blanding af Anthon og Carlos.

En god blanding af bad boy og den pæne søde fyr.

Bare han ikke var ligesom Anthon og hans venner.
Det sidste jeg havde brug for, var endnu en af deres typer.

Note:
Undskyld ventetiden :/
Husk at like, hvis i kunne lide kapitlet.

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now