Jeg havde aldrig drukket før, så jeg kunne sikkert ikke tåle så meget, som mange andre. Derudover vidste jeg heller ikke helt præcis, hvad Anthon havde hældt op til mig.
"Jeg smutter lige hurtigt," sagde jeg og forlod dem inde i stuen.
"KAMILLE!!" råbte Mille, da hun fik øje på mig i entréen.
"Vil du med ud?" spurgte hun glad.
Det var som om jeg så en smule uklart og da jeg bøjede mig ned for at rette på mit snørebånd, var jeg lige ved at vælte."Du er ikke fuld vel??" spurgte Mille men jeg rystede på hovedet.
"Nej nej," svarede jeg.
Mille svang sin arm over min skulder og sammen gik vi ud i kulden.
Vi gik overimod "ryger klubben", og Mille slap mig og omfavnede ham fyren igen.
Jeg stod akavet ved siden af dem, som det tredje hjul, imens røg fra flere cigaretter hang i luften rundt om mig.Der var seriøst intet værre end lugten af røg.
"Er det ikke dig der er Anthons dame?" sagde en eller anden der åbenbart vidste hvem jeg var. Hvad skulle jeg svare? Jeg kunne jo ikke svare ja?
"Ja det er hun," kom Mille mig i forkøbet og sagde. Han nikkede bare og gav mig elevatorblikket.
En flaske med alkohol gik på tur og for første gang tog jeg imod flasken og tog lidt mere end en slurk.
"Giv ham den her," sagde ham drengen og gav mig en flakse med vodka. Jeg nikkede bare.
Hvorfor kunne han ikke selv gøre det? Han var vel venner med ham?Vinden udenfor var kold, og da jeg kun var iført en nederdel og top, frøs jeg kun endnu værre.
"Jeg smutter ind igen," sagde jeg til Mille. Hun hørte det ikke, da hun stod og snavede med ham fyren, hvis navn jeg stadig ikke kendte.
-
"Jeg tror du har fået nok i dag," sagde Anthon da han så mig med flasken med vodka. Han stod afslappet op af bordkanten i køkkenet sammen med Maxi. Jeg gik slentrende hen til ham og gav ham flasken.
"Jeg skulle give den her til dig, fra en fyr udenfor," sagde jeg til ham.
Han placerede den på køkkenbordet, ved siden af en masse andet alkohol. Maxi grinte af mig.
"Det er første gang du drikker ikke? Synes du ikke det er sjovt?" sagde han og jeg nikkede.
Mit svar overraskede både mig selv men også Anthon og Maxi.
"Her tag lidt mere," sagde Maxi og tog en næsten tom flakse med alkohol og gav den til mig. Jeg tog låget af og drak den lille bundslat meget hurigt.
Anthon så alvorligt på Maxi. Det var som om han var imod jeg drak.
"Heyy så er det nok du," sagde Anthon alvorligt og løftede øjenbrynene.
"Du kan ikke tåle så meget," sagde han men jeg rystede på hovedet af ham. Min hals stod i flammer, af alt den stærke alkohol jeg havde indtaget.
"Hvor ved du det fra?" spurgte jeg og trak mig ind til ham.
"Jeg kan se og lugte det på dig," sagde han og jeg fniste. Jeg følte mig mere fjollet end normalt og havde svært ved at se klart. Han havde nok ret. Jeg havde måske fået for meget.
Han løftede min hage en smule op og kyssede mig blidt.
"Århhh helt seriøst mate," sagde Maxi, da vi blev ved med af kysse hinanden.
"Find et værelse," tilføjede Maxi og lavede bræk lyde. Der gik ikke længe, før han gik sin vej og lod os være i fred.
Jeg trak mig væk fra ham og lod mit hoved hvile mod hans brystkasse.
Han nussede mig og kyssede mig en enkelt gang i håret.Jeg forstod det stadig ikke. Hvordan kunne det være en som Anthon, kunne lide mig?
Tankerne kørte rundt i hovedet på mig.
Jeg havde så mange ubesvarede spørgsmål, jeg ville have svar på, men det måtte vente.Lige nu nød jeg bare, at stå i Anthons arme, imens folk spillede tossede og musikken spillede.
Note:
Skal til dansk mundtlig eksamen i morgen og tror jeg dør... ønsk mig held og lykke hahaHUSK AT LIKE
YOU ARE READING
Aldrig prøv
FanfictionDen upopulære pige Kamille, bor sammen med hendes rige forældre tæt på Øregård gymnasium, hvor hun går på tredje år. Da hun får nye naboer, udvikler hun et nært forhold til Anthon Edwards Knutzon, som ellers er en af de mindre søde personer på gymna...