Kapitel 65

1.8K 80 8
                                    

Jeg gik direkte op på Anthons værelse for, at gøre mig klar til i aften. Jeg havde besluttet med mig selv, at jeg ikke ville have det pæneste af det pæneste tøj på til festen. Derfor hoppede jeg i et par jeans, samt en meget enkelt men flot overdel.

Jeg ordnede mit hår og makeup og tog et par hvide new balance på.

Hvis bare mine forældre så mig i det her tøj.

Jeg kunne høre en bil køre ind i indkørslen, da jeg var ved at lægge sidste hånd på mit outfit.
Det var sikkert Stefan og de andre, der var kommet tilbage.

-

Da jeg kom nedenunder fik Mille hurtigt øje på mig og trak mig med ind i stuen.
Der var allerede propfyldt med mennesker, og det undrede mig, at jeg næsten aldrig kunne genkende nogen af dem.

Jeg satte mig ned i sofaen, ved siden af Mille. Derefter tog en helt ny breezer fra bordet og åbnede den. Selvom det først var i går, jeg sådan smagte på alkohol, synes jeg allerede meget bedre om det nu. Øl var bare stadig ikke lige mig, og det blev det nok aldrig.

Dog var min plan ikke at være fuld i dag, men en genstand ville ikke skade noget.

Jeg havde lige åbnet min breezer og taget en slurk, da Anthon og de andre drenge trådte ind i stuen og maste sig ned, der hvor der var plads.

Jeg sørgede for, stadig ikke at få øjenkontakt med Anthon. Jeg blev ved med at huske på, hvad Stefan havde sagt.

"Det er ham der skal komme til dig, ikke omvendt."

Men det var bare så pisse svært.

"HVEM ER MED TIL S, P eller K???!" råbte Lauge, og alle råbte i munden på hinanden for, at sikre dem de var med i spillet.

Jeg overvejede at gå før det startede, så jeg ikke kunne risikere at blive spurgt.
Men jeg blev - for Milles skyld.

Dog fandt jeg min mobil frem og prøvede at ligne en, der var i gang med noget meget vigtigt. Men det var de ligeglade med.

"S, P eller K, Kamille?" spurgte Lauge og jeg kiggede forvirret op.
Så blev jeg alligevel spurgt. Skønt.

"S," svarede jeg, da jeg ikke ville rode mig ud i nogen konsekvenser i dag.

"Er det rigtigt, at du er forelsket i Anthon???" spurgte Lauge og tog et sug, af sin cigaret.

"Nej...," svarede jeg koldt, og alles øjne vendte sig mod Anthon. Han kiggede mystisk på mig og rystede på hovedet.

"Slet ikke en lille smule?" blev Lauge ved og jeg rystede på hovedet.

"Det tyder ellers på det, siden i har lavet lidt af vært allerede," sagde han, og i samme øjeblik faldt mit blik hen på Anthon. Nu havde jeg fået nok.

Først sover han med en anden pige, og nu det her? Kunne det blive værre?

Fuck, hvor var han klam.

Jeg rejste mig op og skynde mig ud af stuen i en fart. Jeg kunne fornemme, at Anthon rejste sig for at følge efter mig. Hvis ikke jeg tog meget fejl, var han lige i hælene på mig.

Note:
Kapitel 66 kommer liiiiige om lidt

HUSK AT LIKE

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now