Kapitel 73

2.3K 70 8
                                    

Min vejrtrækning var ude af kontrol, og da han trak mine underbukser ned stivnede jeg. Han kyssede indersiden af mine lår, imens han spredte mine ben.

Jeg prøvede at berolige mig selv, ved at tage en dyb indånding. Det hjalp bare ikke.

Han kørte en finger over mit køn, imens han kiggede lumskt på mig.

"Du er allerede våd, og jeg har knap nok rørt dig," sagde han viskende.

Jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare.
Jeg kunne ikke få så meget som et ord, ud af min mund lige nu. Jeg var alt for optaget af ham, og hvad han skulle til at gøre.

Jeg lukkede mine øjne i af nydelse, da hans tunge begyndte at cirkle rundt om min klitoris i stille bevægelser.

Det her var alt for meget.

Pludselig stoppede han og jeg løftede mit hoved, for at kigge hurtigt på ham. Jeg prøvede at falde ned, men mit hjerte blev ved med at banke derudad.

Han kiggede tilfreds på mig, før han fortsatte hans cirklende bevægelser med sin tunge.

"Aargh," stønnede jeg, og vred mig i sengen. Jeg var ved at gå til, af hans berøringer.

Han placerede sine hænder på mine lår, for at holde dem på plads. Uden at advare mig om det, spredte han mine ben endnu mere og stak en finger ind i mig.

"Åh Anthon," stønnede jeg. Han kiggede på mig med glødende øjne. Hans pupiller var store.

Han bevægede sind finger ind og ud af mig. Han tilføjede en finger, og bevægede sine to fingre med langsomme bevægelser frem og tilbage. Jeg kunne ikke mere.
Jeg stønnede højt.

Mine støn blev til flere og flere og da min orgasme ramte mig, gispede jeg højt.

Jeg lagde helt ude af stand til, at tænke. Anthon lagde dynen over min nøgne krop, før han kravlede op i sengen ved siden af mig. Han nussede min kind, og tog noget hår om bag mit øre.

Jeg havde regnet med, at Anthon tog mig med herop for at have sex med mig.
Men åbenart ikke.

Dog gjorde det mig ikke noget. Det var som Anthon tog hensyn til mig. Det var som om, han tog den skridt for skridt med mig. Som om han forberedte mig til den dag, vi temmelig sikkert skulle have sex.

Jeg smilte ved tanken. Han var så betænksom.

"Hvad smiler du for?" spurgte han nysgerrigt.

"Ikke noget," løj jeg og bed mig i læben.

Hans hånd kørte frem og tilbage over min arm, hvilket gav mig kuldegysninger. Jeg stirrede op i loftet, og nød Anthons berøringer. Jeg lagde mit hoved på hans brystkasse og smilte til ham. Mine øjenlåg begyndte at blive tungere, og før jeg vidste af det, faldt jeg i søvn.

Note:
HUSK AT LIKE ❤️❤️❤️

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now