Kapitel 69

1.9K 72 8
                                    

Det gjorde mig glad, at han bekymrede sig om mig. At han lagde mærke til, at jeg gik tideligt fra festen i går. Måske mente han det, han havde sagt. At jeg var den første, han som sådan kunne lide.

Jeg håbede på, at hans gode humør ville vare ved. Det sidste jeg havde brug for, var endnu et skænderi i aften.

-

Aftenen nærmede sig med hastige skridt. Meget af dagen i dag, var gået med at snakke med Anthon og Stefan. Jeg havde virkelig hygget mig i deres selskab. Anthon havde været i yderst godt humør hele dagen, hvilket smittede af på mig.

Jeg havde ikke set noget til Thor hele dagen. Dog havde jeg ved et tilfælde overhørt, at han besøgte hans familie.

-

Folk var begyndt at strømme til. Selvom klokken ikke var særlig mange, følte jeg allerede her var proppet.

Jeg sad i køkkenet og drak sammen med Anthon, Teodor, Karla, Mille og hendes flirt.

"Hvem er frisk på et spil, "jeg har aldrig?" spurgte Karla, sprængfyldt af energi.

"Det er vi vidst alle," sagde Teodor og tog en fælles beslutning.

Jeg vidste ikke om jeg turde være med, men hvad kunne gå galt? Det eneste man skulle var at drikke, hvis man havde gjort det, som sætningen sagde.

Karla fumlede med hendes mobil og tog en dyb indånding, før hun læste den første sætning op.

"Jeg har aldrig haft telefonsex," sagde Karla og kiggede i spænding på os.

Alle drak undtagens mig.
Jeg kom sikkert ikke til at drikke det mindste.
Jeg havde jo aldrig gjort noget som helst.

"Jeg har aldrig haft sex hos mine bedsteforældre."

Karla kiggede rundt igen, men ingen drak. Dog begyndte Teodor lige pludselig at grine og drak en slurk efterfølgende.

"HVAD??" udbrød Karla. Det var vidst ikke lige det, hun havde forventet af hendes fyr.

"Jeg var til familie fødselsdag for fanden, og jeg var trængende," sagde Teodor ærligt.

"Var det hende Yasmin?" spurgte Anthon og Teodor nikkede.

"Hun var-," fik Teodor lige sagt, da Karla brød ind.

"Okay nok om din klamme fortid, vi skal videre," sagde Karla irriteret.

"Jeg har aldrig haft sex med mere end 3 på en uge," sagde Karla.

Teodor, Mille og Anthon drak, hvilket fik mig til at løfte mine øjenbryn i overraskelse.
Jeg havde set den komme fra Anthons side... men Mille? Aldrig i livet.

Ja hun var til fest og glade dage, men at hun havde haft sex med mere end 3 drenge på en uge, havde jeg ikke set komme.

Anthons hånd fandt vej ned til mit lår og han begyndte stille og rolig at kærtegne mig med sin tommelfingeren.

Jeg kiggede op på ham, og han smilte lumsk til mig, hvorefter han bevægende sin hånd længere op af mit lår.

Min vejrtrækning blev hurtigere, så jeg tog noget af min breezer for at fokusere på noget andet, end Anthons hånd på mit lår.

Note:
Kort kapitel igen igen.
Men jeg udgiver et lidt senere i dag også.

HUSK AT LIKE

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now