Kapitel 58

2.3K 90 31
                                    

Jeg kiggede intenst på ham i mørket, selvom det var svært at se ham under dynen. Musikken nedenunder var så høj, at man kunne høre det helt heroppe. Utroligt nok.

Anthons berøringer var så beroligende, og jeg nød hver eneste gang han strøg hans finger frem og tilbage over min kind.

Pludselig stoppede han for, at tage noget af mit hår om bag mit øre. Derefter tog han blidt sin hånd om min nakke og begyndte at kysse mig.

I starten var kysset meget afslappet og blidt.
Vi kyssede hinanden voldsommere og han bed mig blidt i læben.

"Ved du hvad jeg vil gøre ved dig?" sagde han og afbrød kysset. Hans vejrtrækningen var hurtig.

Jeg rystede forvirret på hovedet. Gøre ved mig? Selvom jeg var påvirket af alkohol, vidste jeg hvad han ville.

"Røre ved dig," sagde han viskende. Hans ånde lugtede næsten mere af alkohol end min og jeg vidste, at han var fuld. Han var ret sikkert mere påvirket end mig.

Jeg spærrede mine øjne op i mørket og vidste ikke hvordan jeg skulle svare ham. Han ville røre ved mig? Virkelig? Ville Anthon... røre ved mig? Sådan helt seriøst?

18 år og havde ikke haft én eneste dreng i mit liv endnu.

Hvis ikke jeg var påvirket af alkohol, havde jeg styrtet ud af værelset med det samme.

Men jeg var bare ikke ædru.

Selvom alkoholen fik mig til at glemme mine bekymringer, havde jeg stadig alt for mange tanker, der kørte rundt i mit hoved.

Tanken om, at jeg nok bare var en ud af mange piger han havde noget ved, fik mig til at få en klump i halsen. Jeg vidste ikke om jeg ville.

Eller jo...

Spørgsmålet var rettere, om jeg ville lade mig selv gøre det.

For jeg ville gerne.

Jeg har aldrig haft noget med nogen, hvilket gjorde mig en smule udtryk ved situationen.
Dog var Anthon mere kærlig end jeg havde regnet med, så jeg var egentligt ikke bange for, at han ville såre mig eller gøre mig ondt.

Jeg ville gerne. For jeg kunne godt lide ham.

"Hvorfor skulle jeg lade dig røre mig?" sagde jeg flabet.

"Jeg kan mærke på dig, at du vil," sagde han og strøg hans finger over min arm.
Jeg fik gåsehud og halvgrinte af situationen.

Jeg var fuld og vidste ikke hvordan jeg skulle takle det hele.

Hans hånd bevægede sig længere og længere ned af min krop og uden nogen varsel, var hans hånd lige pludselig nede ved mine underbukser.

Jeg ærgrede mig over, at jeg ikke havde nogle flottere underbukser på end nogle helt sorte og kedelige underbukser.
Dog lagde han sikkert ikke mærke til det, da alt lyset jo var slukket.

Han kørte to fingre hen over mit køn udenpå mine underbukser, hvilket fik gåsehud til at vise sig på min hud.
Jeg lukkede øjnene, da Anthon blev ved i et behageligt stille tempo.
Det føltes så godt.

"Jeg sagde jo, jeg kunne mærke det på dig..." viskede han lidenskabeligt i mit øre, imens jeg lod et støn undslippe mine læber.

Note:

Så fik jeg ENDELIG opdateret! Godt jeg har en masse af jer søde læsere, der motiverer mig til at komme lidt i omdrejninger og få skrevet videre på historien haha.

HUSK AT LIKE
ELSKER JER

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now