Kapitel 68

2.1K 81 11
                                    

Anthons dame? Vi var jo ikke sammen?
Ja vi havde "noget", men officielt var vi ikke sammen endnu.

"Hvad snakker du om Bjørn?" spurgte Thor irriteret, og rev mig ud af mine tanker.

"Hun er sikkert bare én ud af hans mange damer? Han holder sig aldrig til en af gangen," tilføjede han og kørte sin hånd igennem sit hår.

Mit hjerte sank. Det gjorde en smule ondt på mig, at høre. Jeg følte mig ikke som én ud af mange, når jeg var sammen med ham. Dog var jeg blevet lidt i tvivl, efter jeg så ham sammen med hende pigen.

Før jeg lærte ham at kende, var han altid sammen med en masse piger. Dengang var han den typiske player, som kun var ude på en ting.
Nu, efter vi havde lært hinanden at kende, havde han ændret sig meget.
Han var stadig en festabe, men aldrig i mit liv havde jeg troet, at han også kunne være kærlig.

Jeg skubbede mig ud fra bordet og rejste mig. Jeg havde brug for at være lidt alene. Selvom klokken kun var 22, havde jeg brug for at sove.

"Går du allerede?" spurgte Thor, og jeg nikkede.

"Vi ses i morgen," sagde jeg til Mille og gik hen imod trapperne.

Min dag havde været så hektisk. Kaotisk.
Jeg havde så meget at tænke over. Forhåbentlig blev min dag bedre i morgen.

Lige nu havde jeg brug for at sove, samt at tænke tingene igennem.

Jeg var ved at få følelser for Anthon. Selvom det var svært for mig, at se i øjnene. Om han gengældte dem, var jeg dog ikke sikker på.

Jeg fik hurtig mit tøj af, og tog derefter Anthons trøje på, før jeg smed mig ned i sengen.

Jeg var så udmattet.

-

Jeg vågnede op ved en lav snorken. Anthon.
Jeg missede med øjnene, og kiggede over på ham. Tænk at han kom op til mig i nat.
Jeg havde selvfølgelig håbet på det, men efter hvad der var sket, havde jeg ikke regnet med det.

Jeg smilte for mig selv og strøg ham over håret.
Han havde kun dynen halvt på, så det meste af hans overkrop var synlig. Jeg beundrede længe hans mange tatoveringer.

Han var så lækker.

Thor var intet i forhold til ham.

Ikke at jeg kunne lide Thor overhoved. Han var pæn og utrolig sød. Mine forældre ville sikkert græde af glæde, hvis jeg kom hjem med ham.

Men det var ikke ham jeg ville have.

Anthon bemærkede min berøring og smilte til mig, da han åbnede øjnene og fik øje på mig.

"Godmorgen smukke," sagde han, med hans hæse morgenstemme og gned sig i øjnene.

Jeg satte mig op på min albue og kiggede på ham. Han var så perfekt. Jeg lod min hånd glide hen over hans tatovering af pyton slangen, på hans hals.

"Du smuttede tideligt i går?" sagde han og virkede en smule bekymret. Jeg nikkede.

"Er alt okay?"

"Ja..." sagde jeg tøvende.

"Jeg havde bare brug for lidt tid alene, efter alt det der skete i går," sagde jeg og han nikkede.

Han satte sig en smule op, for at kysse mig en enkelt gang på munden.

Note:
Kort kapitel, UNDSLYLD
Havde også lovet mig selv at poste kapitlet inden kl 18, men det blev det så ikke til.
Kan bare bedst skrive om aftenen, af en eller anden grund haha.

HUSK AT LIKE

Aldrig prøvOnde histórias criam vida. Descubra agora