Hans erektion stod ud i luften og jeg kiggede længe på den. Længere end jeg burde. Da jeg endelig fik revet mig selv tilbage til virkeligheden, tog jeg modigt fat om ham.
Jeg lod min tunge løbe hen over hovedet på hans erektion. Jeg kiggede op på ham og så hvordan han spærrede øjnene op, ved min første berøring. Jeg lagde min ene hånd rundt om ham og åbnede min mund for, at tage ham dybere ind i munden. Anthon lukkede sine øjne i, mens jeg bevægede min mund op og ned af ham.
"Sådan ja," sagde han lavt og undslap et lavt støn. Hans vejrtrækning blev hurtigere, og han smed sit hoved tilbage i nydelse. Jeg tog ham dybere ind i min mund, og han stønnede igen.
"Kamille," viskede han med besvær og kiggede mig dybt i øjnene, imens jeg lod min tunge løbe hen over spidsen.
Det gjorde mig liderlig, at se Anthon på den her måde. Den måde han smed sit hoved tilbage, og stønnede mit navn på, fik mig til at blive blød i knæende. Han kunne forfører mig, som ingen andre kunne. Sammen med ham, følte jeg mig helt anderles.
"Fuck," stønnede han og lukkede sine øjne i.
Jeg tog ham dybere og dybere ind i min mund, selvom det gav mig brækfornemmelse.
"Hvis du bliver ved sådan der, kommer jeg lige om lidt..," advarede han mig.
Jeg blev ved og snoede min tunge rundt og rundt, indtil jeg mærkede en saltet væske, løbe ned i halsen på mig. Jeg kiggede op på ham i samme øjeblik, jeg sank den varme væske.
Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om det. Smagen og konsistensen af den uvante væske.
Men at se ham sådan her, helt ophidset på grund af mig, var det uden tvivl det værd."Af en der ikke har givet blowjob før, var det der perfekt," sagde han stolt og trak sine underbukser op igen.
"Nu er det vidst min tur til, at give dig noget til gengæld."
"Synes du ikke?" sagde han lumskt og jeg fik en klump i halsen i samme øjeblik. Han var så liderlig, når han havde drukket. Men jeg kunne lide det.
Jeg svarede ikke, hvilket fik ham til at smile frækt til mig.
Han tog hans ene hånd op til min kind og begyndte, at kysse mig voldsomt. Uden at afbryde vore kys, førte han mig igennem værelset og smed mig ned i sengen.
Min vejrtrækning blev hurtigere og jeg bed mig nervøst i læben.
Var det nu vi skulle have sex? Jeg vidste ikke om jeg var klar til det. Men at min førte gang skulle være med Anthon, beroligede mig.
Han kyssede mig en enkelt gang på munden, før han kyssede mig ned af halsen og dernæst maven.
Jeg vred mig i sengen og stønnede svagt.
"Shhhh...," mumlede han og plantede hans hoved imellem mine ben.
Jeg lukkede øjnene i og kunne ikke tænke klart.
Han var så erotisk anlagt og det pinte mig.Note:
Jeg har af private årsager ikke følt for at skrive på min fan fiction, her de sidste par dage.
Dog er jeg ovenpå igen, og klar til at skrive kapitler.☺️HUSK AT LIKE
OG TUSIND TAK FORDI I LÆSER MED
YOU ARE READING
Aldrig prøv
FanfictionDen upopulære pige Kamille, bor sammen med hendes rige forældre tæt på Øregård gymnasium, hvor hun går på tredje år. Da hun får nye naboer, udvikler hun et nært forhold til Anthon Edwards Knutzon, som ellers er en af de mindre søde personer på gymna...