Kapitel 8

2.3K 58 3
                                    

Jeg kiggede ned på mit fyldte glas og sukkede. Jeg var nødt til at hælde det ud inden Carlo kom igen. Jeg havde jo lovet at danse med ham, og hvis mit glas stalde var fyldt når han engang kom, ville han tro jeg ikke kunne lide det.

Det kunne jeg heller ikke, men til fester drak man bare selvom det smagte af helvedes til.

Jeg kunne ikke se Carlo nogen steder, så jeg gik ud på toilettet og hældte min øl i vasken.
Jeg lod en lille bundslat være, så jeg forhåbentlig kunne bruge den resterende slat, som en undskyldning for at jeg ikke kunne danse.

Der var et par piger fra 3x på toilettet også, men de lagde knap nok mærke til at jeg var der.
De lå på gulvet og sov, og deres tøj var smurt ind i alkohol.
Lækkert.

Jeg gik ind i aulaen igen, og havde sådan lyst til at holde mig for ørene, på grund af støjen.

En rap sang kom på og Anthon gik helt amok.
Det var sikkert hans yndlingssang.
Jeg tror det var en der hed Usher der sang den, men hvad ved jeg?
Rap er ikke lige det jeg høre mest af.

"YEAH, YEAH, YEAH, YEAH," sang Anthon og fik øjenkontakt med mig, gennem mængden af mennesker.

Det betød sikkert ingenting.

Men mit hjerte begyndte at banke hurtigere, da han kom hen imod mig.

Fuck.

Jeg tog koppen op til min mund og tog en mikroskopisk slurk.

"Hva' fanden Kamille, er du også her?"   råbte Anthon for at overdøve musikken.
Jeg nikkede og tog koppen væk fra min mund.

Han nikkede bare og kiggede op og ned af mig.

"Pæn kjole," sagde han og tog en slurk af hans genstand.

"Silke?"

Jeg nikkede.

"Hvad ellers," sagde han og rystede på hovedet. Han gav et lille vink fra sig og gik hen til Lauge.

-

Klokken var godt 01:00 og det undrede mig, at mine forældre ikke havde ringet.
Jeg tjekkede klokken hvert minut, og ville egentlig bare gerne hjem.

Den sidste time havde jeg gemt mig på toilettet, da der blevet leget ølstafet i aulaen.

Jeg flygtede, da en dreng fra 2m insisterede på, at jeg skulle være med.

Carlo havde jeg ikke set særlig meget til på det sidste, men det skulle ikke undre mig, at han morede sig med en eller anden tilfældig pige.

Note:
Kort kapitel, I know

Håber i nyder jeres weekend. :)

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now