Kapitel 52

2.1K 92 22
                                    

Anthon snorkede svagt, da jeg lille så stille begyndte at vågne.
Vores hænder var stadig flettet sammen og jeg strøg ham hurtigt over kinden. Han mærkede ikke noget overhoved.

Den lille lampe var stadig tændt, så jeg listede over mod kommoden for at se, hvad klokken var ved at være.

13:06!

Anthon havde sikkert tømmermænd og stod nok ikke op lige foreløbigt.
Hvad skulle jeg lave? Kede mig på hans værelse? Nej tak.
Men jeg kunne heller ikke gå nedenunder, hvis der var nogle. Dog blev jeg nødt til at gå ud meget snart. Jeg havde ikke været på toilettet siden i går aftes, og jeg var virkelig ved at være tissetrængende.

Jeg kiggede hurtigt hen på Anthon, der stadig lå og sov, inden jeg åben døren så stille som muligt og listede ud.
Jeg skulle finde et toilet og det var nu.

Jeg var stadig kun iført hans t-shirt. Dog var den rimelig lang, så den kunne nemt dække min numse.
Jeg gik ud fra at de fleste stadig lå og sov, og tog derfor ikke mere på.

Jeg gik med stille skridt hen imod kanten af trappen og forsøgte at kiggede ned, for at se om der var nogle. Man kunne dog ikke se noget som helst herfra og jeg sukkede i skuffelse.
Pludselig hørte jeg dog en dør smække i.

"SÅ ER DER FYLDT OP TIL I AFTEN," sagde hvad jeg troede var ham Munke.

Fest igen i dag... dræb mig. De skulle feste hele påsken, men det blev uden min deltagelse.
Jeg skulle nok også til at komme hjem snart.

Jeg skulle tilbage til Anthon nu. Det var også dumt af mig og tro de alle lå og sov. Jeg opgav at finde et toilet og vendte om, for at gå ind til Anthon igen men fik mig blot endnu en forskrækkelse. Jeg tog mig for munden, da jeg så en person stå foran ude på gangen.

Fuck.

"Hvad laver du her?" sagde en høj dreng med langt lyst hår. Han så virkelig sød ud og havde en beroligende stemme.

Men noget passede ikke sammen.

Han lignede langt fra Anthon og de andre. Han havde ingen tatoveringer så vidt jeg kunne se og var meget fint i tøjet.

Han lignede en jeg havde set før, men jeg kunne ikke sætte ord på, hvor jeg havde set ham før.

"Jeg øhm..." mumlede jeg og trak en smule ned i blusen.

"Jeg.. altså Anthon og jeg øhm," sagde jeg og kunne ikke finde nogle ord frem.

"Du er sammen med Anthon?" hjalp han mig på vej og jeg nikkede, men rystede så på hovedet.

"Ja, men nej ikke sådan "sammen"," sagde jeg og han grinte svagt af mit svar.

"Jeg ved hvad du mener," sagde han venligt og halvgrinte stadig.

Han var virkelig venlig. Han var meget imødekommende og fik mig helt til at smile. Hvad lavede han et sted som dette? Ham blandt en helt masse fucked up drenge?
Jeg forstod det ikke.

Note:
Det var faktisk ikke mening Thor skulle komme ind i historien nu, men jeg lavede en lille ændring... så ja.

TAK FORDI I LÆSER MED

HUSK AT LIKE SØDE LÆSERE

Aldrig prøvWhere stories live. Discover now