Jeg sørgede for at gå en lille smule tideligere end i går, så jeg ikke skulle følges med Stefan og Mille.
Jeg havde ikke lyst til at se Mille i øjnene efter det i går.
-
Der var næsten ingen på skolen.
Mine fodtrin kunne høres tydeligt, idet jeg var på vej hen til min klasse.Jeg stoppede op ude foran klasseværelset, da jeg så Carlo som den eneste i min klasse.
Hvad lavede han på skolen så tideligt om morgenen? Også endda inde i min klasse?Jeg gik stille ind i klassen for at se hvad han lavede.
Han skrev noget med stort på tavlen.Jeg ville have sagt hej, men da jeg så hvad der stod tabte jeg min mobil i chok.
Først i det øjeblik fik han øje på mig, og fik fremstammet et lille simpelt ord som "fuck."
Jeg prøvede at sige noget, men jeg kunne ikke.
Et par tårer begyndte at titte frem i øjenkrogen, men jeg kæmpede for at holde dem tilbage.Jeg blev ved med at læse hvad han havde skrevet.
"Fuck dig Kamille din rige fede kælling."
Han gik forbi mig, uden at sige noget og forsvandt ud af klassen.
Jeg samlede grædende min mobil op, og kiggede på den nu meget smadrede skærm.
"Lort!" råbte jeg og tørrede mine øjne.
Hvorfor ville Carlo skrive sådan noget?
Han kunne have skrevet noget meget værre, men det var nok til at påvirke mig følelsesmæssigt.Det tog hårdt på mig, at folk synes jeg var forkælet, på grund af alle mine forældres penge.
Anthon kom pludselig ind i klassen og holdt Carlo i nakken, som var han en hund.
"Har han gjort dig noget? spurgte Anthon og jeg pegede på tavlen.
Han kiggede op på tavlen og læste, hvad der stod.
Anthon skubbede Carlo længere ind i klassen og fik ham til, at læse det han havde skrevet højt.
"Fuck dig Kamille din rige fede kælling," sagde han lavt og skamfuldt.
Anthon måtte have set ham skrive det, ligesom mig. Ellers ville han jo ikke have stoppet ham, og bragt ham tilbage hertil?
"Hvad fuck er det for noget at skrive?"
råbte han og gav et skub til Carlo, for at gøre ham bange.Hvad var jeg gået glip af? Var Carlo og Anthon ikke venner mere?
Jeg var i chok.
Ikke kun over hvad Carlo havde skrevet, men også at Anthon forsvarede mig.
Hvorfor ville han overhoved hjælpe mig?Note:
ANTHON IS BACK WUP WUP
HUSK AT LIKE
YOU ARE READING
Aldrig prøv
FanfictionDen upopulære pige Kamille, bor sammen med hendes rige forældre tæt på Øregård gymnasium, hvor hun går på tredje år. Da hun får nye naboer, udvikler hun et nært forhold til Anthon Edwards Knutzon, som ellers er en af de mindre søde personer på gymna...