169.3

15.6K 901 135
                                    

Şuradan çizgi indir, buradan çizgi indir, yedi milyonuncu kez çözmeyi dene, çıkmıyor olsun, hades aklına dolansın, stalker olup yakalanmış ol, Dicaprio'nun ters evrimini hatırla ve ah pardon, neredeydim lan ben?

Sıçtığımın açı sorusu.
Bir açı sorusunu yapamamak nasıl bir dramı bilir misiniz? Gidin elin integrallerine kafa atın, gidin elin vektörlerinin profu olun sonra da gelin buradaki açı sorusunu çözemeyin.

Of.

Hades hay ben senin.

Kim lan bu çocuk?

Üç metre uzağımdaki yatağıma fırlatmış olduğum telefonuma baktım.  Ders çalışmamın içine sıçmasın diye  genel olarak kendisini odada bir yere fırlatmayı tercih ederdim.

Mor ışık yanıp sönüyordu. Yani bildirim gelmişti. Hades sen misin yoksa Turkcell mi? Turkcell olsa daha mutlu olurum yeminle.

Beni merakta bırakan insanlara katlanamam. Kim olduğunu bilmeden konuşmak, bile bile kendim ile lades yapmak gibi bir şeydi. Eğer öğrenemezsem kafayı yerdim çünkü.

Kapımın çalınması ile gözlerimi telefonumdan ayırdım ve üstüme başıma çeki düzen verdim.

"Müsait misin kızım?"

Babam takım elbisesi ile tipik ritüelini gerçekleştiriyordu. Haftada bir eve gelip kızına hal hatır sormak. Veya ebeveynlik görevini yapıp iç huzursuzluğunu dindirmek.

"Evet girebilirsin."

Masamdan diklenip karşısına geçtim ve bana kollarını dolamasını bekledim. Sarılmadan asla.

"Özlemişim minik prensesimi."

Gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum.

"Prenses değilim ben."

Her zamanki gibi şakaya vurduğumu sanıp saçlarımı karıştırdı.

"Ben aşağıda olacağım arada bir uğra bari de yüzünü görelim kızım."

Eğer her Allah'ın günü toplantılara gitmiyor olsaydın yüzümü daha çok görebilirdin.

"Tamam."

Yüz kaslarımı oynatmak için kendimi kastım ve gülümsemeyi başardım. Yada ona yakın bir şey.

Babam odadan çıkar çıkmaz elim yatağımın üstünde duran telefona gitti.

Eh bu kadar dayanmam bile mucizeydi diyebiliriz.

Hadesinselenası: Nusret şokundan sonra hala emin misin?

Papatyanınsapı: Assghshs. Asla umudunu kaybetme.

Hadesinselenası: Bir şey sormak istiyorum.

Papatyanınsapı: Yes?

Hadesinselenası: Niye 15.53 71T si?

Papatyanınsapı: Sevgilimle aynı otobüste gitmek daha hoşuma kaçıyor.

Hadesinselenası: Sevgilisi olup da stalker olan kız tanımıyorum.

Papatyanınsapı: Onu bunu bırakta benim otobüsümü nereden biliyorsun?

Hadesinselenası: Yeterince iyi bir stalkersan kendin bilirsin.

Papatyanınsapı: Beni ders çalışmaktan çelmeye mi çalışıyorsun?

Hadesinselenası: Kim neden kendisine girecek bir sınava çalışır ki? Salla gitsin ve hayatın eğlencesini yaşa.

Papatyanınsapı: Dedi adını sanını yaşını bilmediğim bir yabancı.

Hadesinselenası: Aynı sınav bana da girecek bunu bilsen yeter bence.

Papatyanınsapı: Şimdi bir de ygsde ilk on bine girmiş biri falan çıkarsın sen.

Papatyanınsapı: Sonra ben de kazara telefondan lazer ışını yollayıp gözünün içinden geçirerek beynini deşerim.

Hadesinselenası: Asdhdjsjs.

Hadesinselenası: ADHFAGKLDSTJHD

Papatyanınsapı :

Papatyanınsapı :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin