NELER YÜKSELİYORDA BİRİNCİYİZ LAAAĞAĞĞĞĞAN
(görmemişoluncaben)-Hayırlı bayramlar yavrular. Ramazan bayramınız mübarek oluversin inşallah-
Sabah uyanır uyanmaz müzik açıp kendimi duşa attım.
Dün gece instagramı silmiştim.
Neden sildim?
Çok güzel bir soru.
Sildim işte. Kafama esti sildim.
Kafama esti ve artık bir hadesim yok.
Çünkü olmamalı.Saçlarımı yıkarken arka fonda açtığım müzik ruhuma işliyordu.
Boynumdan aşağıya akan su bir an aklıma hadesin öpücüğünü ve ona geri verdiğim öpücüğü getirdi.
İçim titredi lanet olsun.
Daha fazlasını istedim.
Düşünme gerizekalı.
Azıcık kararlı ol.Duşumu kısa kesip odaya geri döndüğümde koltuğun üstünde duran kutu dikkatimi çekti. Dün gece içindeki kalan şeylere dokunmayıp bırakmıştım.
Dokunamamıştım.Oda servisini arayıp kahvaltı istedim. Yapacak işlerim vardı. Madem bir yola girmiştim çıkışa kadar pes etmek yoktu. O yüzden tam gaz yola devam.
Lan aklıma ne geldi.
Ay ahahahshhs.
Bir sabah da ciddi kalkayım ya shwjsjs.Sakin ol Aden. Yine saçma sapan şeyler aklına getirip kendini güldürme.
Napsam şu kutuya bakıp salya sümük ağlasam mı? Bana ne katacak ki ağlamak? Ağlasam ağlasam içindekileri yiyemediğime ağlarım.
Gerçi bunları yemesem israf olurlar. Çok kararsız kaldım yahu yesem mi?Yeme artık obez oldun.
Allah Allah ne diyorsun sen?
Ben kıvrımlarımı seven bir kızım.Onlar kıvrım değil selülit Aden.
Lanet olası çeneni kapa seni lanet olası beyin.
Odamın ortasında kaşlarım çatılı kollarımı kavuşturmuş kendi kendime konuşuyorum.
Bir problem olduğunu ben de biliyorum endişelenmeyin.Üstümü giyindikten sonra kapı çaldı ve içeriye bir servis masasına nasıl sığdırdıklarını anlayamadığım kahvaltım geldi. Kazara restoranı getirmişler ama olsun.
Görevliye teşekkür edip yolladım. Bahşiş vermeyeceğime göre teşekkür etmem gerekirdi. Halen daha fakir sayılırım. Yok öyle zengin israfkar bebeler gibi para saçmak.
Tasarruf mühim.
Saçımdaki havluyu bir koltuğa atıp televizyon karşısına kuruldum ve TLC yi açtım. Dünyanın en mükemmel kanalıydı kendisi.
Adamlar işi biliyordu, her çeşit şeyi koymuşlar bu sayede her kitleye hitap ediyor her saat para kasıyorlardı.
Bugün de şansıma denk gelen; aşırı kilolu insanların oldukları mide ameliyatını ve ondan sonra geçirdikleri senenin özetini konu olan programdı.Anlayamıyorum ilahi işaret mi bunlar?
Ekmeğime tereyağını sürmek ile meşgulken düşündüğüm gereksiz konuları bıraktım ve tabaktaki sucuklardan üç tanesini çatala batırıp ağzıma tıktım.
Oh.
Nefis..
.
.Derin nefes al ve bağdaş kur. Havuzun dibine çök.
Kulakların basıncın etkisiyle tıkansın.İşte.
Artık tüm dünyadan uzaksın.Bir sene boyunca bu meditasyon yöntemimi yapamadığım için içime öküz oturmuştu. En sonunda otelin havuzu vesilesiyle mutlu mesut kafamı dinleyebiliyordum.
Dur nefesim tükendi, hava almalıyım. Yüzeye geri çıktım.
Otelin havuzu turistler ile dolup taşmıştı. Şimdi artistlenip ben buranın sahibiyim, atın her kromozom artığını demek vardı lakin göt biri olmaya gerek yoktu.
Biraz sarışın almanları kestim.
Sonra da italyanlar.
Abi italyanlar var ya...
Geçen bir voleybol maçı izliyordum. İtalyan takımlar. Adamların hepsi taşı bırak mermer resmen. Stalker tarafım depreştiğinden instagramı açtım. Bir de ne göreyim....
HEPSİ EVLENMİŞ.
HEPSİNİN HESABI SARILDIKLARI, ÖPÜŞTÜKLERİ, AŞK İTİRAFLARIYLA DOLMUŞ FOTOLARDAN OLUŞUYOR...Lanet okudum o kadınların hepsine. Hep onlar kapsın biz sap kalalım şu dünyada.
Ne diyorsun gerizekalı, hadesi elinin tersiyle iten ebem mi?
Sus o farklı bir durum. Yakınırım yakınmam mühim olan benim canımın istediği.
Gidip aklama instagramı yüklemezsen ben de neyim.
Gözlerimi kıstım ve tam o sırada bir sarışın ile bakışlarım kesişti. Çocuk öyle bir tırstı ki havuzun kenarında dururken yanlışlıkla suya düştü. Demek ki uzaktan psikopatın dibi gibiyim. Pek de şaşırmadım.
Son günlerde delilik potansiyelimin arttığını farkındaydım lakin çözüm yolu bulmaya aşırı derecede üşeniyordum.Normal bakışlarıma geri döndüm ve adama beni güvenliğe şikayet etmemesi adına gülümseyip suya geri daldım.
Azıcık daha rahatlayalım da sonra plan program yapmaya başlarız.Kırk kırk beş dakika sonra sauna keyfini de yapıp bir duş daha alaraktan odama çıkmıştım.
Önümde açmış olduğum not defteri ile bakışıyordum.
1-Gereksiz şeylere kapılmak yok.
2- Gereksiz şeylere kapılmak yok.
3- Gereksiz şeylere kapılmak yok.
4- Duygularınla hareket etmek yok. İntikam duygusu hariç.
5- Paradan gözü dönmek yok.
6- Babanın işinin temellerini alttan alttan öğrenmen gerek.
7- Şirketin açığını bulman gerek.
8- Kimlikteki doğum gününde tüm sosyetede kendini yeniden tanıtıp onların gözlerini boyaman gerek.
9- Seni haber yapacak bir sahte ilişki gerek.
10- Sana akıl gerek.
11- Sana Hades gerek.
Parmaklarım benden habersiz hareket ederken son yazdığım şeye bakakaldım.
Çiz çiz üstünü çiz.Saat daha dört olmadı ve hadessiz beynin çalışmıyor bile.
Sen bu hallere gelecek kız mıydın?
11. Maddeyi hunharca karaladıktan sonra listeyi gözden geçirdim. Şuan için en mühim olanı bir hafta sonraki sahte doğum günümde beni medyanın göz bebeği yapacak bir sevgili bulmaktı.
Hafif alt üst taraftan açsam kolaylık ile birini bulabilirdim. Fakat o abazaya ne kadar katlanabilecektim problem oradaydı.
Dayanabileceğim birini bulmam gerekiyordu.
Aynı zaman da da benden ünlü olmalıydı.
Kim olabilir ki?Televizyon ne kadar güzel.
Telefonum mükemmel.
Şurada duran tarak bana ilanı aşk yapıyor.
Bugün ne hikmetse topuzumu güzel yapmışım.Bir şey söyleyeceğim.
T çok güzel bir harf.
Özellikle de Tuğrul'un baş harfi olduğu için.Telefonuma uzanıp whatsappa girdim.
Siz
Tuğrul arık benim sevgilimsin öptüm by gömdüm say.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...