100.5

9.3K 528 363
                                    

-bölümün yarısını yazmışken kaydetmeyen wattpadin aq-
-İthafı da yapayım bari: pomciksever -
-Vakti zamanı yaptığın 400 yoruma gelsin ahwjajs-
-İthaf yerine sana Mehmeti vermek isterdim fakat sorry-

11 Temmuz 18.03

Defterin üstüne yazdığım tarihle bakıştık bir müddet. Aklımdan neler yazacağım buraya oturmadan önce belliydi. Fakat oturduğum saniye her şey yok olmuştu aq.

Neyse Aden.
Sakin ol. Derin bir nefes al ve aklına ilk gelen şey ile başla.

Alparslan.

Çocuk zaten aklımdan hiç çıkmıyor ki gelsin.

1-Alparslan ile olan ilişkini değerlendir.

Alparslan Ertürk.

Hayatıma damdan düşen ama senelerdir oradan düşmeyi bekleyen eşşek sıpası.

Hades olarak mesajlaşırken boynunu öptüğüm gün onunla ilişkimizin bir daha arkadaşlık seviyesine dönemeyeceği belli olmuştu zaten.
Hele o doğum günümde tüm sosyete içerisinde Selena çağırma şeysini çaldırması... Sanırım orada ben gittim.
Gerizekalı ya whqjsjqksm.

Aman gitmişsem ne olmuş ki? Alparslan'a gitmeyip kime gidecektim?
Bir kere çocuk zekiydi, gülmesi gerektiği yeri biliyordu,random atması gerektiği yeri biliyordu, kafaydı, kalan abaza erkekler gibi önündeki uzantıya değil mantıklı kararlara beynini çalıştırıyordu.
Ah bir de sayma gereksinimi hissetmediğim bazı özellikleri var tabii. Şunlar gibi:

1.90 boy.
Kaslı vücut.
Yeşil göz.
Siyah, elini daldırdığında seni fantezik düşüncelere götüren ipek gibi saç.
Ruhuna işleyen erkeksi ses.
Aklında çıkaramadığın gülüş.
Ve her şeyden öte saf bir sevgi.

Böyle listesini yapınca Alparslan ile evlenmeyi geçiktirmek için sebep bulamıyordum. Fakat 18 yaşıma gireli bir hafta olmuş, daha üniversiteye bile adım atamamışken evlenmek pek de ilgi çekici bir seçenek değildi.

Her ne kadar Alparslanın parmağına yüzüğü takıp onu kesen kızların gözüne sokmak mükemmel hissettirecek olsa da ne bileyim ya.

Ben üniversitede inşaat mühendisliği bile seçmeyi düşünmüştüm. 40 erkek 3 kızın olduğu sınıfta keyif sürecek, erkekleri güzelliğimle kölem yapacak, en son da hepsinin canına okuyacaktım. Dünyayı ele geçirme adımlarımda bana katkı sağlayacak şeylerdi bunların hepsi.

Fakat şimdi Alparslan hayatıma gelmişti.

Of.
Ondan başkasına bakamıyorum ki amk.
Senelerdir beni beklemiş olması o kadar özel hissettiriyordu ki... Tanımı olmayan bir tatminlik hissi gibiydi.
Bana geçmişteki sevgililerime dair pişmanlık hissettiren tek kişiydi Alparslan. Keşke onu bekleseymişim dedirtiyordu. Bana verdiğini ona verememiş olmak bir bakıma psikolojik olarak suçlu hissettiriyordu.

Bir haftalık, öpüşmeyi bile beceremeyen sevgililerimle öpüştüğüm güne lanet olsun be.

Aman artık ikinci maddeye geçelim.

2-Alparslan ile öpüşmekten ileri gitmek için geberiyorsun Aden.

Saol bunu yazdığın için beynim. Sanki bilmiyorduk.

Geberiyor olsam bile bir kişiyle birlikte olacak kadar o kişiyi özel kabul etmem gerekirdi. Ve o kişi ancak hayatımı birleştirmeye karar verdiğim adam olurdu.

Ah ah... Daha gidip Victorias Secret ı soyacaktım. Yani çoğunu soymuştum zaten ama bazılarını da evliliğe saklamak gerek değil mi?

Ay aklıma ne geldi... Ya Alparslan mükemmel vücudumun mükemmel kıyafetlerle birleşmesine dayanamaz, kalpten giderse?

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin