144.7

10.5K 827 142
                                    

Saat akşam dokuz olmak üzereydi ve ben hadese tribimi attığımdan bu yana interneti açmamıştım.

Bok yesin pislik.

Gerçi bok yemesin. Elimde kala kala o kaldı.
Daha sabah iki çocuk götürüyorum diye kendime sürtük muamelesi yapıyordum ama çocuğun biri 2002 li çıktı ya daha ne diyeyim.

Ölüm gibi bir trafikten sonra hadesin oteline varmayı başarmıştım.
Direk odaya çıktım.

Paketi kör olduğumu düşünüp kaçırmamam adına ortada duran masaya koymuşlardı.
Sağolsunlar da bu önceki paketten farklı gibiydi. Rengi daha soluk bir beyazdı sanki.

Tövbe tövbe neler oluyor bana. Kör müyüm yoksa beynim bugün yaşadığı şoklar sebebiyle kendini komaya falan mı sokmaya meyillenmişti?

Anlamıyorum valla.
Neyse.
Şu kutuyu ölmeden önce açayım artık.

Kutuyu yavaş yavaş açmaya başladım.
Biraz heyecan katmalıyız değil mi?

A-ha.

Bir kutu daha var.
İkisinin arasında kalan boşluk ise çikolata ile dolu. Mükemmel.

Onu da açtım.
Yine bir kutu, yine bir boşluk ve bu sefer macaron dolu. Mükemmel üstü.

Bu kutuyuda açıyorum ama ne çıkacağına dair hiçbir fikrim yok tabii. Veeeeee bir kutu daha. Etrafındaki boşluk ise jelibonla dolu. Oha. Mükemmel üstünü de aşma yolunda son gaz gidiyoruz.

Artık bu son kutu olabilir mi yaşlandım yemin ederim. Zaten daha koyacak ne kaldı ki Allah aşkına?

Diğer kutuyu da açtım. Evet, bu cidden son kutuydu. Ve içi KARADUT BÖĞÜRTLEN DOLUYDU!
Lan ben hadesi hak etmek için ne yaptım? En son klimalı otobüs buldum diye tüm şansımın gittiğini düşünüyordum şimdi bir de Hades katıldı. Artık kesinlikle şanssızlığım ile üç güne kalmaz öleceğim.

Dondurmalar erimesin diye buz bile koymuş manyak ya.

Bu arada üstüne iliştirilmiş notu paylaşmadan edemeyeceğim:

'Tamam öküzüm önde gideniyim, gir artık instagrama. Özledik be.'

'Dip not: diğer paketi bununla değiştirdim. Artık sonsuza kadar onda ne olduğunu merak edebilirsin.'

'Dip dip not: Sonsuza kadar değil yakında tekrar sana iletirim kendisini.'

'Dibin de dibi not: evlenek mi aq'

Ya ajwjwjqjsj.
Ya gerizekalı bu çocuk.

İnternetimi açınca instagramdan telefonuma bir yardırma oldu.
Kastı baya.
Öldü ölecek bu kalıbına tükürdüğüm Samsung.

Kutuları bozmadan hepsini teker teker kapadım ve etrafa dağıttığım eşyalarımı geri topladım.

Beş dakika sonra arabaya geri binmiştim bu sefer yanımda hayvan gibi kutuyla tabii.

Şöför otele giderken ben de bir yandan çikolatalarımı yemeye başladım bir yandan da instagrama girme cesaretimi toplayıp dmyi açtım.

Hadesinselenası: Şhh tamam şaka yaptık nereye gittin?
Hadesinselenası: Ya şakayı kaka yapma sıkılıyorum seninle konuşmayınca geri gel aq.
Hadesinselenası: Hadi bak sana şuan ne yaptığımı anlatacağım.
Hadesinselenası: Dur lan anlatmasam mı şimdi benim beynimi deşersin telefondan fırlayıp.
Hadesinselenası: Neyse anlatıyorum.
Hadesinselenası: Şuan o çırağan sarayından kalma fotoğraflarına bakıyordum.
Hadesinselenası: Gazeteci kamerayı göğsüne odaklanmış yemin ederim adamı kovdurtturacağım.
Hadesinselenası: derin nefes alıp veriyorum.
Hadesinselenası: Sakinim.
Hadesinselenası: Neyse.
Hadesinselenası: Amacın ne dersen söyleyeyim hemen.
Hadesinselenası: Şimdi sapık falan dersin sen bana.
Hadesinselenası: Asla bir sapık olmam.
Hadesinselenası: Hafif psikopat belki.
Hadesinselenası: Napayım çok güzelsin aq.
Hadesinselenası: Gözlerinde kendimi görmek her dakika senin fotoğraflarına bakmaya itiyor beni.
Hadesinselenası: Evlenelim diyorum takmıyorsun  Allah Allah.
Hadesinselenası: Sinirlendim bak.
Hadesinselenası: A
Hadesinselenası: B
Hadesinselenası: C

Ve kalan yüz elli dokuz mesajda bu çılgın alfabeyi saymış, yetmemiş klavyedeki tüm sembolleri kullanmış,  o da yetmemiş bu semboller ile kombinasyonlar yapmıştı.

Nereden buluyordu beni böyle manyaklar.
Aman.
İyi ki bulmuşlar.

Papatyanınsapı: Siz bir çılgın mısınız beyefendi?
Papatyanınsapı: Odama böyle şeyler yollamalar falan?
Papatyanınsapı: Odana demek istedim ajsjqjjs.
Papatyanınsapı: Dur ana konudan sapmayayım.
Papatyanınsapı: Diyordum ki siz çılgın mısınız beyefendi?
Papatyanınsapı:  Bir hanımefendiye böyle şeyler yolluyorsunuz ve bu hanımefendi  evi alevler sarsa  bile götünü koltuktan  kaldırmaya üşenip yanarak geberse potansiyeline sahip bir hanımefendi.
Papatyanınsapı: Yağni,
Papatyanınsapı: BU ŞEYLERİ YEDİKTEN SONRA NASIL ERİTECEĞİM AQ?

Hadesinselenası: Aman ben de bir şey oldu sandım.
Hadesinselenası: Hallederiz.
Hadesinselenası: Belki bunu duymak seni üzecek lakin artık öğrenmen gerek.
Hadesinselenası: Ben spor yapan bir insanım.

Papatyanınsapı: Şaka yapıyorum de.
Papatyanınsapı: Bu ihaneti nasıl bana yaparsın?

Hadesinselenası: Napalım bayan o kaslar kendi kendilerine olmuyor.

Papatyanınsapı:  Peki.
Papatyanınsapı: Tamam.
Papatyanınsapı: Bana sana ulaşabileceğim bir adres ver
Papatyanınsapı: Karşılıksız hediyeleri sevmem.

Hadesinselenası: Hediye bu adı üstünde.
Hadesinselenası: Karşılıksız olması gerekmez mi?

Papatyanınsapı: Benim hayat felsefemde karşılıksız bir şey yok.

Hadesinselenası: Ben varım ya.

Papatyanınsapı: Mal sen sevgimi istemiyor musun?

Hadesinselenası: Aaa doğru bak.
Hadesinselenası: Unutmuşum.

Telefon ekranını kapadım ve bir anda ekrandaki gülümseyen yansımam ile göz göze geldim.

Fazla mutlu gözüküyordu.
Hayatta tek derdi kalmamış bir genç kız gibi.
Hatta sanırsam...
Bir erkeğe aşık olma yolunda emin adımlar ile ilerleyen bir genç kız gibi.

Bu ben olamazdım.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin