Dakikalar geçti. Sayamadığım kadar. Halen daha dudağımın altındaki damarı alev gibiydi. Basıncı o kadar fazlaydı ki doktorlardaki o kız gibi yırtılıp geberecek diye endişelenmedim değil.
Bu mal senaryo aklıma gelince kıkırdadım ve kendimi geri çektim.
Gözlerim hala kapalı olduğundan utanç falan duyduğum yoktu. Öpmüştüm işte ne olmuş?
Bu sefer kafamı göğsüne yasladım ve mesaj atmasını bekledim.Hadesinselenası: Benim için her şeyi o kadar zorlaştırıyorsun ki.
Hadesinselenası: Yine de her bir saniyesine değerdi."Biliyorsun değil mi, bugün böyle olsam da yarın tekrar odun olacağım."
Hadesinselenası: Biliyorum.
Hadesinselenası: Ama dediğim gibi, elimde işleneceğin günü bekliyorum."Evlenme teklifi et istersen bu gidişle oralara varacağız."
Hadesinselenası: Her şey vakti gelince.
"Ciddileşti manyak. O değil evlenme dedim de aklıma ne geldi, ben gidip zengin bir salakla evlensem aslında onu kullanıp intikamımı alabilirim."
Hadesinselenası: Ben o salak olabilirim,razıyım.
Hadesinselenası: Başka salağa izin vermem zaten."Demek zenginsiniz beyefendi. Çok güzel. Aylık maaşım ne kadar olur sizinle evlensem? Mazotuma yeter mi?"
Hadesinselenası: Limitsiz kart versem uygun mudur bayan?
"Ahshshshwkq salak.
O değil de acaba bu akşam ne bok yesem. Şu meydanda uyusam sabaha sağlam kalkabileceğimi sanmıyorum."Arkamda hareketlendiğini hissettim. Bir şeyler araştırıyordu sanırım.
Elime tutuşturulan şey ile yanılmadığımı anladım.Elleri bile çok güzeldi be.
Parmakları çizilmiş gibiydi. Benim kısa boylu tombik şeylerin yanında sanat eseri duruyorlardı.Bu kart ne lan?
Otel kartı."Sen beni otel odasına mı atacaksın seni pis sapık. Namusum tehlikede yetiiiiş-."
Eliyle ağzıma kapadığında dilimle avuç içini yaladım. Dünyanın en iğrenç insanı olabilirim, evet.
Kahkaha atarak güldüğümde elini üstüme silmekle meşguldü.
Hadesinselenası: Gerizekalı.
Hadesinselenası: Bu otele git ve kartı göster. Başka bir şey yapmana gerek yok.
Hadesinselenası: Bir müddet sana ödünç veriyorum iyi bak odama."Üzgünüm ama bir geceden fazla kalabileceğimi sanmıyorum. Tuğrul beni geri arayıp evden kaçtığımı öğrenince ona gelmezsem herhalde senelerdir birilerini zehirlemek için yatağının altında tuttuğu slimeları alır ve bana yedirir."
Hadesinselenası: Tuğrul denilen şahsın evinde rahat ediyorsan peki.
Hadesinselenası: Ama benim odamda jakuzi var."Nesin sen şeytan mı? Beni neden yanlış şeylere çeldiriyorsun? Ya odana kamera koymuş ve beni izleyeceksen? Oha yalnız bu çok mantıklı bir şey."
Hadesinselenası: Yuh yani.
"Konuşmaktan sıkıldım."
Hadesinselenası: Bekle biraz beş dakikaya geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...