-ithaf goes to the gulizozbas -
-okuyan herkes vote versin kaç kişiyiz la biz-
Adamın gözlerindeki iğrenç bakışı görünce doğru yolda olduğumu anladım. Sıradan bir sikine düşkün piçin tekiydi.
Kim bilir Beril ne halde...Vücudunu hafifçe ittirip içeri geçerek duvarlara elimi sürte sürte açık kapıdan gözüken mutfağa girdim.
"Can sıkıntını geçirmek için güzel sikebilirim."
İğrenç gülüşüyle elindeki şişeyi masaya bırakıp bana yaklaşmaya başladı.
Ben seni bir sikeceğim cinsiyet değiştirceksin amk pezevengi.
Kendimi mutfak tezgahına doğru kaldırıp oturttum. Yanımda ocak vardı. Ocağın üstünde ise mükemmel bir tava. Hayret şansım yaver gidiyor nazar değmesin.
Şuan yapacağım şeyden dolayı kendimden az çok nefret etsemde adamın kafasını yarmadan önce onu kesinlikle kendime çekmiş olmam gerekiyordu.
Üstümdeki tişörtü saniyesinde çıkarıp onun boynuna doladım ve dibime doğru çektim.
O kadar iğrenç kokuyordu ki... Domuz pisliği bile daha güzel kokar bu ne amk."O zaman..."
Bir elimle yüzünü avucuma alıp diğer elimle yanımdaki tavanın sapını kavradım.
Gözlerini kapamış piç sırıtmasıyla duruyordu.
"Sana sikmek nasıl olur göstereyim."
Tavayı alıp kafasına sol tarafına sağlam bir tane geçirdim.
Sonra diğer tarafına.
Ve bir tane daha.
Adam yere yapışmış dururken bu sefer üstüne çıkıp sırtına indirmeye başladım.
"Sikecekmiş amk sen git kendi kendini sik döl israfı."
Tüm gücümle poposuna tavayı yapıştırdığım an elimde kalan sap ile kendime geldim.
Öldü mü lan acaba? Yok be sanmam.
Boynuna filmlerdeki gibi havalı bir şekilde parmaklarımı koyup nabzını bulmaya çalıştım. En az yedi denemeden sonra bulabilmiş olsam da mühim olan hala yaşıyor olmasıydı.
Yerde duran tişörtümü üstüme geçirdikten sonra maceramız devam ediyordu.
Güvenlik adına tezgahta duran başka bir tavayı elime alıp üst kata çıkarken yaşayan bir canlı olup olmadığını anlamak için her şeye kulak kesildim.
Bak banyodaki musluk sızdırıyor boşa geriliyorum aq.
Odaların kapısını tek tek açarken üçüncü odada köşede kıvrılmış uyuyan Beril'i görünce kalbime iniyordu.
Bu kızın başına neler gelmişti anasını satmayayım.
Gidip yavaşça Beril'e dokundum. Saniyesinde gözlerini korkuyla açıp çığlık atmaya başlıyordu ki elimle ağzını kapayıp bana alışmasını sağladım.
"Aden... Lütfen çıkar beni buradan. Lütfen."
Hızlı bir şekilde alt kata inip Beril'i dışarı çıkardığımda unuttuğum bir şey olduğunu fark ederek içeri geri döndüm. Onu tamamlamadan asla gidemezdim.
Mutfakta iki seksen yüz üstü yatmaya devam eden adamı bana doğru çevirdikten sonra elimdeki tavayı bacak arasına hedef alıp büyük ihtimal kendisini kısır bırakacak hamlemi yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...