Aden Rose Heard

10K 447 421
                                    

Elin gavur isimlisi benceğiz bugün sizin tüm saçma salak sorularınızı cevaplamaya çalışacak.

Fazla özelime girmeyin dalarım.

Başlıyoruz efenim.

Bu azgınlık nereden geliyor?
Biliyorum benim gibi sakin, sessiz ve wattpad karakteri olan bir kızın bu kadar azgın olmasını beklemezdiniz. Ama hayır. İstediğim kadar azgın olurum. Size ne?
NESE.
Azgınlığımın kaynağını soracak olursanız sanırım içimde yatan şeytandan kaynaklı.
Yani nasıl anlatsam...
Bir erkeğin temiz ense kesimine bakıp azıtma potansiyelim var.
Durum o kadar vahim.

Alparslan'ı üç kelime ile anlatır mısın?
En güzel hediyem.

Azgın Aden, kendini üç kelime ile anlatır mısın?
Azgın, kurnaz ve tehlikeli.

Alparslan yunan tanrısı olmasaydı yine de aşkına karşılık verir miydin?
Alparslan bir hamam böceği olsa bile beni bu kadar derin sevmiş bir kişiye karşılık vermemezlik yapamazdım.

Nanelilimonataşkın ile nasıl tanıştın?
Bir ölümcül yaz günü öylesine bir kafeye oturdun. Menüde ilk defa naneli limonata görünce denemeye karar verdim.
Ve finiş.
O artık hayatımın en mükemmel parçalarından biri.

Yemek yemediğin bir dakika var mı?
Tuvalette sıçarken veya uyurken

Bu bilginlik nereden geliyor?
Açıkcası alçakgönüllü olmayacağım çünkü zeki bir kızım. Kafam genel olarka çoğu şeye basar. Dolaylı yoldan bilgin oluverip çıkmışım. Bir de şansıma ne desem tutuyor genelde.
Seçilmiş insan mıyım neyim artık.

Nanelilimonataşkın mı Alparslan mı?
Kararsızım düğün günü düşüneceğim.

Alparslan ile evlenir misin?
Evet.

Yemek mi uyku mu?
Camdan atlıyorum by.

Hades Alparslan değil de Tuğrul olsa ne yapardın?
Tuğrul'u senelerdir, neredeyse kendisinden daha iyi, tanıyorum. Ve bana hissettiğini düşündüğü şeylerin aşk olmadığını ona kanıtlardım.

Naneli limonatayı önerir misin?
Hayır içmeyin o sadece bana özel kalsın.

Böylesine zengin ve varlıklı bir ailede değil de fakir ama sıkı  bağları olan bir ailede büyümek ister miydin?
Hayatımdaki birkaç değerli insan olmasa evet, her şeyimi uğruna verirdim.
Para mutluluk getirebilir fakat ailenin sana vereceği mutluluk ile asla aynı seviyede olamaz.

Kaç yaşındasın?
Yarın 73. yaşımı kutlayacağım. Sizi de davet ediyorum.

Tuğrul seni Alparslan'ı bırakmazsan onu öldürmekle tehtid etse ne yaparsın?
Ağzına sıçarım.

Tuğrul'un eşcinsel olduğunu öğrensen tepkin ne olur?
Eğer sadece trend olduğu için etkilenmediğine emin olursam seçimine saygı duyarım.

Bu azgınlık aileden mi yoksa sadece sen mi böylesin?
Annemin azgın olduğuna eminim, kendisini az babamı aldatırken basmadım. Babam ise pek bir fikrim yok, fantezileri olan bir adam olabilir.

Alparslan Tuğrul ile çıksa tepkin ne olur?
Kalp krizi,ölüm, diriliş, pompalı tüfekle ikisini öldürmek, sonra kendi kafama sıkmak, ikinci ölüm.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin