144.11

10.1K 722 103
                                    

@pamuktanpremses 'e ithafen.
-Hey güzel kız dgko ilk ithafı kaptın yine iyisin.-

-Bu arada instagram hikayemizin yapıtaşı malumunuz, o zaman hesaplarımız gerçek olsun değil mi?-
-hadesinselenası-
-papatyanin_sapi-
-Wattpadde de varız ona göre-

Saçmalama Aden.
Kendine gel.

Saçmalanmaz taranır.

Saçmalanmaz taranır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendime geliyorum.
Sakinim.

Şimdi cidden aklı başında bir Aden olup düşünelim.

Bu ne lan?
Ben ne yapıyorum?
O iki üç cümleye erimeye başlayan aşk için bir taraflarını yırtan kızlara benzedim.

Aden özüne geri dön güzelim, sen bir odunsun. Böyle hades sana çok azıcık tatlı geliyor olsa da unutma, bu sadece kızsal tarafının azması sebebiyle oluyor.

Hayır, çocuk her zaman böyle olsa kolay soğurum ama arada bir vuruyor pir vuruyor. Ben de otomatikmen Headshot kurbanı gibi oluyorum.

Her ne kadar kendimi geçiştirsem de içimde dipte bir yerde olan o aşk aranır kafasına sahip tarafım böyle şeyler buldu mu kontrol altına alınamıyordu işte..

Ay. Daraldım.
Yemek yemeliyim.

Aşağıya mutfağa inip nutella kavanozu almak için ayaklandım fakat bir haftaya kalmaz doğum günü partimin olduğu gerçeği yüzüme tokat gibi çarptı.

Popom daha fazla büyürse hiçbir boka sığamam.

Ama yemek için yaşıyorum.

Ama sosyetenin gözünü boyamalısın.

Pes etmek istiyorum aq.

Şhh sakin ol ve dizi açıp yayılarak izle.

Acaba şey mi yapsam ya...
Hani şu her bölümünü üşenmeden beş kez izlediğim,
Hani şu senaryosuna kurban olduğum,
Hani şu beni gülmekten altıma işeten,
Mükemmel How I Met Your Mother maratonu mu yapsam be?

Tabii ki de evet.

Ama durun bir saniye.
Babamla işe gitmem lazım.
Lanet girsin.

Yerimden ışık hızı ile kalkıp üstüme kumaş pantolon ve gömlek geçirdim. Kahvaltı yaptığımıza göre babam neredeyse çıkmak üzere olmalıydı.
Odamdan çıktığımda tahminimin doğru olduğunu anladım ve ceketini giyen babamın yanına ışınlandım.

"Ben de seninle işe gelmek istiyorum baba."

Adam hayatının şokunu yaşıyor olsa gerek.
Bana bakakaldı.

"Ne?"

"Biliyorsun, artık üniversiteli sayılırım ve gelecekteki tek varisin de ben olduğuma göre yaz tatilimde işlerin temelini öğrenmeye başlayabilirim."

"Eğer çok istiyorsan tamam o zaman, birlikte geçelim kızım."

Ruhsuz gülümsemelerimden birini takındım ve babamla arabaya bindim.
Bakalım neler olacaktı.

Yarım saate kalmaz şirkete gelmiştik. Heyecanlandım gibi.
Bu kocaman holdingde ne yapacaktım ki aq. Ne bileyim ben.

Asansör ile üst kata çıkarken sekreter babama bir şeyler söylüyordu. Devlet sırrı sanki azıcık sesli söyle de biz de duyalım.

Kollarımı kavuşturup aynada kendimi kontrol ettim. Yine mükemmel bir doğal güzellik örneğiydim. Maşallah maşallah.

Siyaha çalan saçlarımı kafamda öylesine bir topuz yapmıştım fakat şaşırtıcı olaraktan toplum efsane olmuştu.

Genelde bunun tersi olması gerekmez mi?

Kendime çekici bir bakış atıp kafamı çevirirken bana tip tip bakan, izbandut gibi olan koruma ile göz göze geldim.

Ne var aq?

Çok korkunç bir varlık yahu bu. Adam kolumu hafif sıksa direk kangren olurum.

Babam neyine kullanıyorsa artık.

En sonunda  ofisin olduğu kata geldiğimizde babacığım bana veda etti ve sekreterine postalandım.

"Aden Hanım bugün size ben eşlik edeceğim. Öncelikle bir şeyler içmek ister misiniz?"

Elbette.
Naneli limonataya asla hayır demem.

"Naneli limonata alabilirim ben ya. Bir de aşırı resmi olmasanız daha güzel olur kendimi garip hissettiriyor da." 

Adam samimi bir şekilde gülümseyince en azından beni çok salak görmediğini anlayıp rahatladım.

İlk günden sekreterin düşmanım olmasını istemiyordum.

Bir anda götüm titremeye başlayınca şu izbandutlardan biri benim mükemmel popomu taciz etmiyor sanmadım değil. Lakin sadece titreşime aldığım telefonummuş.

Aha, Tuğrul mesaj atmış.

Lamba Direği
Bizim kafeye gel,erken döndüm konuşalım bu meseleyi.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin