-Günlerdir insanlarla uğraşmaktan tükenmiş yazar detected-
-Çok yorgunum ama hadi neyse bir gün daha bekletmeyeyim dedim.-
-İthafımız sana qurban güzel qız: BayanKahveBayKitap -Otele sapasağlam dönmeyi başardığımda asansörle yukarı çıkarken bir an Alparslan'ı odaya atmayı düşünmedim değil.
Ama hayır.
Evlenmeden önce asla.Odaya girer girmez telefonumu yatağa fırlatıp duş almaya gittim. Üstümdeki şu ağırlığı atmam gerekiyordu. Çikolatalı duş jelimin büyüsüne kapılıp duşta küçümsenemeyecek vakitler harcadıkları sonra odaya geçebilmiştim.
Üstümde bornozla kendimi yatağa attım.
Kalkıp giyinmek o kadar zor geliyor ki git yeni ABD Başkanı ol deseler daha çabuk hallederdim yeminle.Esneyerek birkaç dakika yatakta saçma sapan yuvarlandım. Kaslarımı gevşetiyordum ve bu çok sağlıklıydı.
Kafamı yastığın oralara attığımı unuttuğum telefonuma çarptığımda üç beş lanet okuduktan sonra kendisini değerlendirmeye karar verdim.
Beril'i unutmadan önce aramam gerekiyordu. O pis sürtük... Ağzına sıçacağım onun.
Siktir.
Whatsappta mesaj yarılması olmuş. Amk bu hangi sınıf grubu ben hepsinden çıkmıştım. Demek ki bunu unutmuşum.
Neyse.
Daha mühim olan bir şey var.ÖSYM SONUÇLARI AÇIKLAMIŞ.
Piç Tuğrul durur mu? Hemen mesaj atmış 'sonuç?' diye. Bit beyinli öküz.
Hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bakalım da görelim.
Hiç gerilmekle falan uğraşamam çok da götümde sanki. Bir imkan 4 bin falan çeksem itü de yerim hazır. Zaten Tuğrul'u da geçerim diye umuyorum.
Oh.
Kebap.Yükleniyor yükleniyor yükleniyor... İnternet de yavaş çekeceği vakti buldu işte.
OVOVOVOVOVOVOVOVOVOVOVOVOVOOVVOOVOVVOVOVOVOVOVOOVOVOVOVOVOVOVOVOV.
8478.
PUAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHA.Girsin sana ösym.
Böyle girsin. 16 binden 8 bine gelmişim LAAAAAAĞĞĞN.Sakinim.
İnternetten çıkıp Alparslan'ı aradım.
"Alparslan kaçıncı oldun çabuk söyle."
"8477"
Elimden telefon kayıp yere düşerken kulaklarım çınlamaya başladı.
ŞAKA MI BU AMK.
AY DARAL GELİYOR.
Yavaş yavaş çınlama geçerken bu sefer kulağıma yerdeki telefondan yükselen Alparslanın sesi gelmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...