Masaya konan tabakları aç gözlerle izlerken Alparslan bu oburluk seviyeme şok olmuş bir şekilde bakıyordu.
Ona tatlı kız gülümsememi gönderip omuz silktikten sonra garsonun önüme koyduğu naneli limonatamdan büyük bir yudum aldım.
Sabahım daha ne kadar güzel olabilir?
Önümde tüm masayı dolduran kahvaltılıklar... Pankeklerin ve kreplerin kokusu... En az 3000 kalorilik bir yemeği yiyeceğim gerçeği ... Naneli limonatşkım... Ah bir de önümde duran orman yeşili gözlü varlık.
Krepin içine kaşarı salamı sucuğu ekleyip dürüm yaptım ve elimle yemeye başladım.
Mükemmel.
"Alparslan eğer krepi çatalla yersen seni ilk günden terk ederim."
Ellerini iki yana kaldırıp çatal bıçağı kendinden uzağa ittirerek sırıttı.
"Bence seçilmiş bir çiftiz. Asla çatalla veya bıçakla krep yemem. Hatta asla kibar yemek yemem."
Yağlı elimi yumruk yapıp ona uzatınca bana karşılık verdi ve yumruklarımızı tokuşturduk.
"Adamsın."
"Kadınsın."
"Hay ben senin aq."
İğrençliğine kurban ama neyse çaktırmayalım.
Yarım saat sonra tüm masayı silip süpürmüş, o türk kahvesi bense üçüncü limonatamı yudumlarken boş boş oturuyorduk.
"Dün neler olduğunu bana anlatabilir misiniz Aden Hanım? "
Bacak bacak üstüne atıp masaya doğru eğildim.
"Bir düşüneyim. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. Hayır."
Türk kahvesini höpürdeterek yudumladı.
"Piçlik yapma."
Mimiksiz yüzüyle söylediği cümleden sonra aşırıya kaçmayan bir kahkaha attım.
İçimden bir ses her şeye böyle saçma sapan gülerek Alparslan ile bir ömür yaşayabileceğimi söylüyordu.
Fakat artık biraz ciddileşmek gerekliydi.
"Alparslan,"
"Sen başlamadan ben söyleyeceğim. Yüzündeki değişimden ciddi Aden'e büründüğünü fark edebiliyorum. Ve bu soruma cevap vermeden ben de sana istediğin hiçbir şeyi vermem."
Ellerimi çenemde birleştirip ona doğru eğildim ve devam etmesini bekledim.
"Bana karşı ne hissediyorsun?"
Mükemmel bir soru.
"Sevgi."
"Nasıl bir sevgi?"
"Kendinde biliyorsun bence. Kimseye bir anda kapılıp gitmem.
Ama bu, benim sanki diğer yarımmışsın gibi hissetmeme engel de değil.""Sevgiliyiz?"
"Sanırım."
Yüzüne yerleşen gülümseme ile geriye doğru yaslandı.
"Artık istediğini sorabilirsin."
Masaya parmaklarım ile ritim tutmaya başladım. İlk olarak aklımda her şeyin başından beri olan soruyu soracaktım.
"Stalkerını stalkladığını söylerken ne kast etmiştin?"
"Aslında hatırlamaman beni şaşırttı. Cidden dikkatli baksana bana. Ama aşırı dikkatli. Böyle bir seneyi falan zorlarcasına."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...