Selam beynim.
Nassın?
Napan?
Bir şey soracağım da o yüzden rahatsız ettim. Neden çocuğa böyle bir teklifte bulundun?Aaa tşk.
Ne güzel bir soru.
Biraz düşüneceğim.Buyrun düşünün.
Cevap veriyorum,hazır mısınız?
Malım ve iki gün sonra bana girecek bir sınav var.He tamam o zaman.
Güvenlik kulübesine yaklaşıp camı tıklattım.
"Buyrun Aden Hanım?"
"Şöförü gönderebilir misiniz?"
Her zaman toplu taşıma kullanan biri olarak söylemeyi unuttum sanırım.
Şöförümüz var.
Zenginiz.
Iphone kullanmıyorum."Tabii efendim, birazdan araba hazır olur."
Başımı salladım ve ana kapının önünde beklemeye başladım.
Gerçekten gelecek miydi?
Biraz ani olmuştu sanırım. Yani şurada konuşmaya başlayalı iki gün falan oldu.
Ben de resmen ikinci buluşmada evlilik teklifi eden sevgili gibi olmuştum.
Buluşalım dedim ya.
Buluşalım.Of.
Önümde açılan kapı ile arabanın içine girdim ve mükemmel klimalı havası ile bütünleştim.
Klima en büyük nimettir.
Şöföre Beşiktaş'ta öylesine bir kafe ismi verdikten sonra instagramı açtım.
Bu bir de beni ekerse işte o zaman şeytan tarafımı uyandırır kötü yollara doğru ilişkimizi saptırırdı.
Hiç bahsetmemiş olsam da pis tarafıma denk gelip de kurtulan çok insan yoktur.
İstanbul'un mükemmel trafiğinde yarım saat falan eziyet çektikten sonra Beşiktaş sahili görüş alanıma girmişti.
O boğucu ev yerine deniz kenarına geldiğim için müteşekkirim kendime. Allah razı olsun.
Yan koltuğa attığım telefonu elime aldım ve instagrama girdim. Bakalım bizimkinden ses seda var mıydı.
Hadesinselenası: Sahildeki küçük kafeyi biliyor musun vapur iskelesenin oradaki?
Papatyanınsapı: Yes.
Hadesinselenası: Orada otur biraz keyif yap sana güzel bir sürprizim var.
Papatyanınsapı: Doğruyu söyle platin saçlı bir kız veya kısa paça pantolonlu bir erkek çıkmayacaksın değil mi?
Hadesinselenası: Aswhdkwke.
Hadesinselenası: Ben bilemem.Papatyanınsapı:
Bir on dakika daha da sahil trafiği çektikten sonra ismini verdiğim cafenin önüne gelmiştik. Elbette ki bu cafe ile gideceğim cafe aynı değildi. Çünkü lanet şöför her yerde beni takip ediyor babama da her boku söylüyordu.Arabada inmek için hareketlendim ve kapıyı açtım.
"Teşekkürler. Bir de bu sefer beni takip etmezsen daha mutlu olurum."
Kapıyı sertçe kapadıktan sonra çaktırmamak adına cafeye girdim. Bir emin olsun da bu mekanda takılacağımdan sonra asıl yere geçerim.
Bir dakika.
Üç dakika.
Garson bana tip tip bakıyor ama olsun.
Beş buçuk dakika.
Ve artık yeter.Önümden hesabı ödeyip kalkan kalabalık bir grup geçiyordu.Şu kalabalığa karışıp sıyrılayım bari buradan.
Aralarına çaktırmadan sıvışıp sahil kenarında yürüdüm bir müddet. Neyseki iskele buraya yakındı.
Lallallalla laaaaa~
Lallallalla lööööö~
Lalalalalaaa lölölölölöö lililililiiiii.Tövbe estağfurullah beynim neler yapıyorsun bu sen olamazsın.
Yo gayet benim.
Ehehehehehhee.
Kafamı kaldırıp son anda önüme bakmam beni olabilecek bir beyin hasarından kurtardı. Cafenin kapısı ile bütünleşmeme ramak kalmış da ondan söyledim.
İçeriye sapasağlam girebilmeyi başardığımda derin bir nefes alıp camdan uzak masalardan birine oturdum.
Ramazan vakti dışarıda açık saçık yemek yemeyi sevmezdim. Oruç tutmasam bile oruç tutan insanlara saygı duymak bence yapılması gereken bir şeydi. O yüzden gösterir gibi kenarda oturamazdım.
Önüme gelen menüye bakma gereksinimi bile hissetmeden naneli limonata istedim. Yazın en çok içtiğim içeçecek kendisiydi çünkü.
Dakikalar geçiyor, ben limonatamı yudumluyor, instagram dmyi yeniliyor,etraftaki herkesi kesiyor ama hiçbir şey bulamıyorum.
Hoş.
Güzel.
İdeal.En son, dmden buna saydırsam mı diye düşüncelere dalmıştım ki omzuma dokunan el ile kendime geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...