121.1

10.8K 756 143
                                    

-Yanlışlıkla bölümü yayınlayan bir sazan yazar detected-

Gözlerimi rahatsız eden güneş sağolsun güzelim uykumdan uyandım ve esnedim. Esnerken elim bir kayaya çarpınca sabahın köründe otuz kırığa sahip olmuş oldum.

Uyanmak için ne güzel bir gün yahu.

Çapaklarımın istila ettiği gözlerimi açmak ile uğraşmayıp güneşin olmadığı tarafa döndüm ve kayama sarıldım.

Kayama nasıl sarılıyorum lan?

?

?

?

Beynim algılamaya başlıyor.
Birazcık daha.

Aha.

Allah belamı vermeye.

Sevgili kayam çok münhasır olduğum biridir,Tuğrul.

Biz dip dibe nasıl gelmeyi başardık gece vakti?
Töbe töbe çok töbe.
Her ne kadar abim gibi olsa da birkaç metre mesafe her zaman iyidir yani.

Yatağın diğer ucuna beyefendiyi uyandırmamak adına bir ninja edasıyla uçtum. Ve başardım. Proyum abi ben. 

Üstümdeki çarşafı attım ve lavaboya gitmek için ayaklandım.

Banyoda çişimi yaparken dün gece olanlar bir film şeridi gibi aklımdan geçmeye başladı.

Güzel güzel kahve içiyorduk.
Tuğrul sevgilim olmaya hafiften meyilliydi.
Sonra salak gibi daha önce öpüştüğümü söyleyip boka battım.
Sonra beni kafede dövmemek için buraya getirdi.
Sonra dövmek yerine içki şişesi yarıladı beyinsiz.
Ve sonuç: Tuğrul bana çok kırılmıştı. Çocuğun bir kucağımda salya sümük ağlamadığı kalmıştı da neyse ki onu yapmadan uyuma evresine geçmiştik.

Kendimi hafif suçlu hissediyorum,  evet, fakat geçmişte kalmış ve değiştiremeyeceğim şeyler için üzülmek gereksizdi.

O yüzden kendini affettirme yolları aranıyor...

Oha.
Buldum.
Tuğrul'un sevdiği kız ile aralarını ayarlamalıyım. İki elimi sallasam hallederim ben bu işi.

Ve dolaylı yoldan ulaştığımız bir sonuç daha var,  o da şu ki: sahte sevgili olarak Tuğrul'u kullanamam. Kıza sevgilini üç beş günlüğüne kendi sevgilim olarak kullanacağım diyemeyeceğime göre..

Oyuncu ajansının aramalıydım en kısa zamanda. Böyle bir bahriyeli gönderseler bana keşke diyecektim ama en son ki hüsran dolu bahriyelimle olan anılarımdan sonra bir müddet  üniformalılardan uzak duracağım.

Bence üniforma onları büyük gösteriyor ya. Yoksa 2002 li bir çocuğu imkanı yok yaşıtım sanmam

Karnımdan gelen ses ile tuvalette işimin uzun süreceğini anlayınca iki saniye içeri kaçıp telefonumu aldım ve huzur içinde tuvalete geri döndüm.

Bir instagrama girsek mi ne?

Hadesinselenası: Geçen yine kazara seni takip etmişim.
Hadesinselenası: Çalışmaya başlamışsın.
Hadesinselenası: Selam versem mi diye düşünürken yok oldun.
Hadesinselenası: Aşkolsun.

Papatyanınsapı: Selam versem mi mi?
Papatyanınsapı: Şirkette mi çalışıyorsun?

Hadesinselenası: Sayılmaz ama sayıladabilir aslında yok yok sayılmaz.

Papatyanınsapı: Seni çok kararlı gördüm ajwjwjwk.
Papatyanınsapı: Ay dur bir saniye şimdi ciddiyeti bozmayalım.
Papatyanınsapı: Bizim şirkette misin değil misin, öt hemen seni ajan.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin