Cenk ile bakışlarımızı kullanarak konuşmada nirvanaya ulaşmış gibiydik.
Yalan değil çocukta bir ben potansiyeli vardı. Ama sadece potansiyel.
"Peki baban seni ne zaman evlatlığa geri alır hiç düşünüyor musun?"
Ona ısmarlamam sayesinde içebildiği çayından bir yudum alıp bana baktı.
"Adam biraz sağlam düşünceli olduğundan ablam evden gidene kadar ben yokum. İşte Eylül'de evleniyor o çılgın. Ben de o zamana kadar Beril'den akbil parası arkadaşlarımdan kafe parası , Alparslan'dan da yaşam masraflarımı otlanarak yaşamayı düşünüyorum."
"İtiraf etmem gerekiyor ki güzel düşünüyorsun, duygulandım."
"Teşekkürler efendim, biliyorum."
Gülümseyerek naneli limonatamdan bir yudum aldım ve etrafı taradım. Alparslan'ın şimdiye gelmesi gerekiyordu. Neredeyse 4 dakika önce mesajımı almıştı. Dört dakikada gelmezse başına bir şey gelmiş olabilirdi.
Sakin ol Aden ve iki dakika daha ver.
Tamam.
"Biliyor musun Aden... Lise yıllarında seni o kadar çok öldürmek istedim ki tahmin bile edemezsin."
Anlam verememiş bir şekilde Cenk'e baktığımda konuşmaya devam etti.
"Benim dağ gibi olan kardeşim Alparslan'ı öyle pis kendine bağlamıştın ki Aden... Ah seni var ya. Kaç kız ile buluşacaktım...Çift buluşması yapalım diye kaç kez yalvardım Alparslan'a. Senin çocuktan haberin yok ama bizimki senden başka kızı bile kesmiyor. Ben dört sene bu halleriyle yaşadım. O yüzden sana söyleyeyim hiç öyle salak bir erkek kanka değilimdir. Alparslan'ı üzersen kız mız demem sınır tanımam."
Hah. Biraz tehdit edilmiş olabilirim ama bir şeyi onayladıktan sonra ona döneceğim.
"Burcun ne senin?"
"Akrep."
Belli.
"Şaşırmadım. Cenkciğim demin beni tehdit ettiğin gerçeğini yok sayaraktan söylüyorum ki ilk olarak git kendi azgınlığın ile yaşa ikincisi de Alparslan'ı üzersem zaten ben kendime acımam. Anladın mı?"
"Öyle diyorsan."
Çok da inanmamış bir şekilde çayından höpürdeterek bir yudum daha aldığında acaba uzanıp kendisini boğsam mı diye kararsız kalmadım değil.
Fakat Alparslan gelmişti.
Çocuk içeri adım attığı an onu görmesem bile vücudum hissediyordu resmen.
Beni görür görmez gülümseyerek yanımıza gelen Alparslan Cenk'in yüzünü gördüğü saniye sırıtmaya başladı.
Ne yani Aden'e gülümseme Cenk'e ise diş+gülümseme mi?
Sakin ol Aden çocuğu arkadaşından kıskanmayı kes.Cinsiyeti erkek onun aq.
Shut upla içses.
Cenk ile erkek sarılma show yapan Alparslan'ımın koluna ahtapot misali yapışıp kendime doğru çektiğimde bu halime gülerek yanımdaki sandalyeye oturdu ve beni omzumdan kavrayarak ona daha yakın olmamı sağladı.
"Hayırdır, çok mu özlettim kendimi?"
Kulağıma Cenk'in duymayacağı bir şekilde fısıldadığında sırıtmadan edemedim.
"Hee özlettin. Hem de baya."
Yüzümü yeni tıraş olduğu için bir bebek poposu kadar yumuşacık olan yanağına yapıştırdığımdan arkadan kusma sesi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...