Yeni başlangıçlar için sıfırı görmek lazım yavrularım. Bu duyurumsu şeye hoş geldiniz. Hop hop hop kaçmadan durun bakayım hemen. Bugün burada siz şahitlerin önünde uzun zamandır yazmakta olduğum yeni hikayemden bahsedeceğim.
Bu hikayemin tanıtımını ortaya atıyorum çünkü daha fazla yazmakla uğraşamam askjdgjadsgs.
Hikayeyi yeni hesabımda bulabilirsiniz. Kendisi esratheone
Takip ettiğim tek hesap askjdkgjasdg.
Endişelenmeyin Stalker buradan devam edecek, biliyorsunuz ki sayılarımız bir bakıma daha ne kadar gidilecek yolumuz kaldığını bize gösteriyor ve azıcık daha var gibi (:
Sevgili okurlarım, hepiniz gözümde değerlisiniz, iki bin iki üstü olan hepinizi çocuğum bellemiş, iki bin iki aşağısı olanları ise kardeşim yapmışımdır. Umarım buradan ve diğer hesabımdan yayınlayacağım hikayeler her zaman size mutluluk kaynağı olur, hayattan kısa bir kaçamak köşeniz olur, ergenseniz ergenliğinizde, yetişkinseniz de azıcık ergen olma özleminizde anı olarak benliğinize yerleşin. Biliyorum ki nankör bir yazar olup bölümlere uzuuuuuuuun aralıklar koyuyorum. Ve o uzuuuuuun aralıklar uzuuun olur mu söz veremem. Ama bu hikayeye final yazmadan bir yere kaybolmayacağıma emin olabilirsiniz.
Haydi şimdi canı sıkılanları yeni hikayemizin tanıtımı ile bırakıyorum. Good night yavrularım.
*
Bugün annemin ve babamın ölüm yıldönümüydü. Onları kaybettiğim zaman, daha iki yaşındaydım. Şimdi ise çok güçlü, intikam almak için bekleyen bir genç kadınım. Hiç çalışmayarak üniversite sınavında birinci olup ailemin hayallerini gerçekleştirmek adına tıpa girdim. Aslında aynı anda iki kuş vurmuştum. Çünkü intikam almam gereken adamın aşırı derecede yakışıklı oğlu ile aynı sınıftaydım. Sıfır makyaj, tamamen doğal güzelliğim sayesinde, bana olan aşkı ile kavrulmasını sağlayıp bir haftada evlenme teklifi ettirtebilecek kıvama getirmiştim onu. Haftanın her günü beni yemeğe çıkarıyordu, her gittiğim yerde porsiyonlarca yiyiyordum ve kilo veriyorum. Evim, arabam, tonlarca para, kısacası ne istersem her şeye sahiptim.
Üstüne üstlük ben mükemmeldim.
Evet. Kesinlikle katılıyorum. Klasik üretici hikaye girişimiz tamam ise artık gerçeklere geçelim:
Merhabalar efendim, ben Yağmur. Hakkımda bilmeniz gereken birkaç bilgiden sizleri haberdar etmek istiyorum: Türkçe'min gelişmişlik seviyesi bir paramesyum ile kapışabilir. Annem adımı yağmur altında babam ile tanıştığı için koymuş. Patates yerken sümkürebilirim. Evet, önemli olan sayılı şeyler bunlardı galiba.
Ah pardon! En önemli şeyi unutuvermişim: Başımda üç büyük bela var. Benimle toplarsanız dört büyük bela ediyor. Genel olarak kendimize Giller diyoruz. Bu sayede başına binbir lakap geçirebileceğiniz bir ismimiz oluyor: Belalıgiller. Deligiller. Tuvalet pompasıgiller. Patatesgiller. Ve benzeri.Kısacası Giller, Bizgiller.
Bizgillerden Benceğiz Yağmur, size en detaylı şekilde monoton hayatını, gece uyku tutmazken kaslarını yorup kanına laktik asit yayılsın ve kendini azıcık yarasa gibi hissetsin dyte kapı kenarlarına tırmanıp barfiks çubuğundan kendini sarkıtmasını bile dahil ederek anlatacak.
Hoş geldiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...