81.1

7.2K 491 150
                                    

-S.A.-

"Halen daha giyim sektöründe yeterli kârı sağlayamadık. Şirketi zarara sokacak işler yerine bizi büyütecek kulvarlara yönelmemiz gerek."

Toplantıda görünmez köşeme oturmuş konuşan adamı dinliyordum.

Evet canım çok akıllıca konuşuyorsun fakat benim işime yaramazsın.

Şuanki giyim sektörü açısından düşünecek olursak yakında dünya markaları sayesinde hiçbir şekilde kar edemeyecek olduğumuz gerçeği açıktı. Zara ve türevleri olduğu sürece küçük dükkanlar için iş imkanı yoktu.

Ya reklamını iyi yapmayı bilip kazık fiyata ürün satarak havalı olacaktın ya da ya dası yok yani batıyorsun kısaca.

Ve benim, bir şekilde şirketi bu yola sürüklemem gerekiyordu. Tabii ki koskoca şirketi bir sektör ile batıramazdım. O yüzden başka şeyler de bulmak gerekiyordu.

Of.
Üşendim yeminle.

Bir yarım saat daha konuşulup tartışıldıktan sonra toplantının bitmesiyle yanımdaki Tarık'la beraber odama geçtim. Tarık geçenlerde babamın beni ciddiye alıp yanıma gönderdiği adamdı. Bana daha çok hocammış gibi davrandığından kendisiyle iyi anlaşıyorduk.

"Tarık hocacığım size bir sorum olacak. Bu şirkete en zarar veren şey ne olur?"

Birkaç dakika sakin sakin düşündü.

"Bu şirketin ağırlıklı olarak inşaat sektörüne yatkın olduğunu biliyorsun. O yüzden büyük ihtimal inşaatlarda kamu oyuna kadar giden bir problem en büyük zarara sebep olur. Neden sordun?"

"Yani sonuçta en iyiyi de kötüyü de bilmek gerek ki ona göre hazırlıklı olmayı öğrenebilelim değil mi hocacığım?"

Blöfüme şüphe bile duymadan kanıp sırtıma pohpohlarcasına vurdu.

"En iyi ve tek öğrencimsin. Seninle gurur duyuyorum."

Teşekkürler hocacığım.

.
.
.

00.01

Artık 18 temmuza da girmiş bulunmaktayız.

ULAN YARIN BERİL'İN DOĞUM GÜNÜ AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA.

Sakin.
Hediyeyi buldum.

Neden bu kadar gerildim ki abi? Benim jetim var amk. Beril'e mükemmel bir doğum günü geçirteceğim.

O kadar mükemmel olacak ki mükemmel kelimesi kendinden utanıp tdkya başvuracak ve yetersizliği sebebiyle sözlükten silinecek.

Evet.

Neyse napıyordum ben şimdi?

Genel olarak boş boş oturup TLC de takılıyordum. Yani hiçbir şey.

Çok sıkıldım be. Bir instagrama gireyim yahu. Eskileri yad edesim geldi.

Papatyanınsapı: Hey sen sümüklü fadimeğ.

Mesajı gönderdikten sonra önümdeki cipsten beş parçayı ağzıma sıkıştırdım ve cevap beklemeye başladım. İki hafta önce bu gerizekalının beni nasıl delirttiği aklıma geldikçe tekrar kanım damarlarımda kaynamaya  başlıyordu.

Hadesinselenası: Boşanalım.

Papatyanınsapı: Evlenmeden mi?

Hadesinselenası: Evlendirme dairesinde buluşalım o zaman.

Papatyanınsapı: Seni sinsi benimle evlenip sonra boşamayacaksın değil mi?

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin