49.1

3.1K 193 52
                                    

#wattpad ile öyle bir cebelleştim ki yemin ederim neredeyse sinir krizi geçiriyordum asjfdsf#
#LAN 15 KERE BÖLÜMÜ YAYINLADIM RESMEN NANKÖR WATTPAD#

Derin nefes al ,ver, al,ver,al ve verme.

Lan ben neredeyim.

Ne bileyim.

"ALPARSLÖĞN!"

"ADEN ADIMDAN SOĞUTTUN BENİ BE."

"OLUM KAYBOLDUM GELSENE!"

"KIZIM BEN YOKUM Kİ GELEYİM!"

"HE EBEN!"

Kapkaranlık ortam bir anda önümde gerçekleşen patlama ile aydınlanırken ödüm samimiyet ile bokuma karıştı.

Hasiktir.

Karşımda beyaz sakal bırakmış ben mi varım?

"Namaste Aden."

"Ne diyorsun be?"

"Cahilliğine tüküreyim ben senin."

Resmen huzura ermiş halimi bile iki saniyede çıldırtmayı başardığım için kendimle gurur duysam da asıl konuya odaklanalım şimdi:

"BURA NERE AMK?"

"Kes, başım şişti. Ses tonunun otuz beş desibeli geçmeyecek. O zaman belki seni bir gıdım insan yerine koyup konuşabilirim."

"Tamam sevgili sakallı ben. Hadi şimdi konuş bakayım."

"Burası güzeller güzeli rüya alemi. Her şeyin huzur içinde olduğu, senden kurtulduğum o mükemmel yer."

"Çokoş. Yani ben şimdi seni boğazlasam gerçekten adam öldürdüm diye dertlenmeme gerek kalmayacak değil mi?"

"Evet ama bu-"

Gülümseyerek kendimi sakallarımdan tutarak yine kendime çektim ve boğazıma yapıştım.

Mantığım şuan intihar ediyor.

"Geber."

Oh be.

Sadece rüyadaymışım.

Bir an delirdim falan sandım.

Ellerimin altında çırpanan benin gözleri geriye kaymaya başlayınca ciddi ciddi kendimi boğmayı başardığımı anladım.

Bir müddet sonra yere bıraktığım beden toz olup yine karanlığa karışırken çıldırmak üzereydim.

"BARİ IŞIK VER AMK BEYNİM!"

Hayır yani bu kapkaranlık rüyada ne yapayım ben?

Uzay boşluğuna düşsem bu kadar karanlık olmaz anasını satmayayım.

"Uyanıyorum ben aq."

Evet Aden, şimdi uyanıyorsun canım.

Üç iki bir ve bam!

A uyandım.

Ciddili uyandım yani.

En son Hadesli ve Selenalı rüyamdan beri bu kadar saçma rüya görmemiştim.

Saçmalıktan öte rüyanın amacı neydi onu merak ediyordum.

Nasıl bir bilinç altına sahipsem artık... Yorumsuz.

Ağzıma girmiş sekiz saç telinden kurtulup tuvalete giderek elimi yüzümü güzel güzel yıkadım.

Aynadaki tipime iki kaş göz yapıp ses tellerimi esnetmek adına mal mal sesler de çıkardıktan sonra güzel bir güne başlayabilirdim.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin