Bugün Alparslan ile sabah kahvaltı keyfim sonrası şirkete gitmiş, birkaç işle ilgilenmiş, ehliyet için kaydı halletmiş bir de Bokum Servisi mi aramıştım.
Her şey hazırdı.
En ince detayına kadar her şeyi planlamıştım.
Her şey tam tıkır ilerliyordu.Tabii Beril salağı dışında.
O, bir anda garsonluğa hayatını adamış gerizekalı saolsun mesai bitmeden restorandan çıkamıyorduk.
Ve ben de iki saattir burada oturmuş menüdeki şeyleri tek tek sipariş ediyordum.
Hala doymadığım gerçeğini es geçecek olursak, yeter artık yeter! Mekanın dandik wifisinden youtube videoları izlemeye çalışa çalışa 83 yaşına basacaktım. Mükemmel yemekler bile geçirmek üzere olduğum sinir krizini bastıramıyordu.
Ah Akdeniz pizzam geliyor belki bunu tekrar düşünebilirim.
"Aden hesabın sana gireceğinin farkındasın değil mi?"
Üstündeki gömlek ve pantolon ikilisiyle bile lanet olası Victoria's Secret meleklerine benzeyen Beril, önüme pizzayı ve naneli limonatamı koydu.
"Evet ama umrumda değil. Çıkışa kadar buradayım ve sen benimle geliyorsun o kadar."
Umutsuzluğuma başını sallayıp başka masaların siparişini almak için uzaklaştı.Ah küçük bir detayı söylemeyi unutmuştum.
Hayat tesadüflerle doludur.
Aynı Beril'in tesadüf eseri Tuğrul'ların sahip olduğu restoran zincirinde çalışmaya başlamış olması gibi.Kendisi asla öğrenmemeliydi fakat ben o, bu işten vazgeçene kadar rahat rahat her şeyi beleşe yiyebilirdim.
Tuğrul'u bazen seviyorum ya.
Arayıp hal hatır mı sorsam?Whatsapptan kendisine görüntülü ararken aynı anda üçüncü dilimimi mayonez ketçap barbekü sos ve hardala bulaşmış bir şekilde mideme göndermiştim.
Ben hamile kalırsam dünyayı yerim diye tırsmaya başlıyorum.
Telefonu peçeteliğe yasladım ve kulaklığı taktım. Aynı anda yemek yiyip telefon tutmak beni bile aşardı.
Dördüncü dilimimi ısırdığımda Tuğrul telefonu açmıştı.
"Lanet olsun yine mi amk."
"Selam yavrum." Topluma açık bir mekanda olduğumdan bu sefer yemeğimi ona göstermeden yutup cevap verdim.
"Ne istiyorsun bizim mekanda beleşe yiyen insan evladı?"
"Niye bu kadar atarlı olduğunun sebebi ile başlayabiliriz bence." Parmağıma bulaşmış ketçabı yalayıp naneli limonatamdan bir yudum aldım.
"ATARLI FALAN DEĞİLİM sadece sinirlerim bozuk."
"Nedenmiş o?"
Oturduğu masadan kalkıp kendini yatağa attı.
"Of Aden sıçacağım böyle işe yemin ederim ben gideyim aylarca bekleyeyim kız gitsin her gün farklı adamla s- AHH HER NEYSE."
Aha. Bu geçenki kızdan bahsediyor. Yani ben de biraz şaşırmıştım, sonuçta Tuğrul kızın aşırı saf olduğunu o yüzden ona açılamadığını falan söylüyordu lakin sonu belliydi.
"Tuğrul aklını başına topla. Sana kız mı yok olum?"
"Var ama yine de koyuyor işte. Eee sen napıyorsun? Tıkınmak dışında."
6.cı pizza dilimime başlamıştım ki söylediği şeyle tüm dilimi ağzıma sıkıştırdım.
"Oha amk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...