Birkaç ay önce biri beni kenara çekip İTÜ'ye kolunda kocanla gireceksin deseler bir müddet kendisini bayıltır, benzin, kibrit ve perde almaya gider, perdeyi her yerine dolar benzini üstüne saçar sonra da kendisini ateşe verirdim.
Bu kadar uçuk fikirli insanların dünyada yeri olmamalıydı çünkü.
He bu arada elbette sadece benzinin yeterli olacağının farkındayım ama benim canım perdeye dolamak istedi, her şeye karışmayın.
Şimdi metrodan çıkmış, turnikelerden geçmiş ve yeşilliğe boğulmuş bir şekilde kampüs girişinde duruyorduk.
"Çok fazla insan var Alparslan."
Omzuma dolanan bir kol ile Alparslan'ın göğsüne çekildiğimde sıcak havaya rağmen ses çıkarmadım.
Sonuçta o kaslı göğüse değerdi.
"Kimin umurunda Aden'im. Krallığımıza hoş geldin."
"Burada bir on sene okuruz her halde. Okul değil şehir maşallah maşallah."
Yavaş adımlarla merkezi dersliğe giderken Tuğrul salağını aradım. Bana okulu gezdirecekti o bey efendi.
"Ne var baş belası?"
Öküz nasıl olunur vol 32423.
"Benim gibi bir mükemmellik başına geldiği için şükretmen lazımken boş boş konuşuyorsun. Kaldır poponu bize okulu tanıt."
Gözlerim insanları taramakla meşgulken aynı anda Tuğrul'un oflamasını çekip Alparslan'ın elini tutarken terleyen elimle uğraşıyordum.
Tuğrul'dan mevcut konumunu alıp telefonu kapadım.
Romantikliğin canı cehenneme aq hava 34 derece.
Elimi kurtarıp üstümdeki tuluma sildim ve bana bunu yaptığım için minnettar olan sevgilimin gözlerini okudum. Çocuk kendi yaparsa onu boğacağımı düşünüyor olabilir ki mantıklı.
"Bu okula tek metro ile gelişimiz bugün olsun Alparslan. Klima havasını fakirliğe feda edemem. Zengin zengin yaşayıp ölelim."
"Bugüne kadar dediğin en mantıklı şey olabilir Aden'im. O yüzden tüm kalbimle katılıyorum. Şoförü çağırıp arabayı alsak da okuldan çıktığımızda gezsek mi acaba?"
Bir an bu fikre mantıklı yaklaşsam da sonrasında zavallı şoförün arabasız kalışının dramı ve Anadolumun bağrından gelmiş şu insanlara para show yapmama isteğim sebebi böyle bir şeye gerek olmadığının ve canımız isterse Tuğrul'u yeterince kullanabileceğimizin kanısına vardım.
"Gerek yok ona Tuğrul'un arabasını çalarız gülüm."
Havalandırmasının çalıştığına inandığım MEDe girdiğimde yanılmadığımı gördüğümde iki rekat şükür namazı kılasım gelmedi değil.
Klima hayattır arkadaşlar lütfen bu notu bir yere kaydedin.
"Ortak dersimiz var mıydı bizim? Şu salak sistem yüzünden bir dönem boyu ayrı kalacaz ya demmit."
Normalde derslerinizi kendiniz seçebiliyordunuz lakin ilk döneminizde itü sistemi azıcık eğlenip sizi ortaya karışık dağıtıyordu.
"Mat derslerimiz aynı Aden'im. İleride her türlü bölüm dersleri çoğalınca ayrılacağız zaten. Şimdiden hazırlıklı olmak lazım."
Alparslan cümlesini tamamlar tamamlamaz ensesine bir tane yapıştırdım. Evet ulu orta yerde bunu yapabilmek için parmak uçlarımda yükselmeyi bırakın zıpladım fakat yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...