Kahvaltı masasında sanırım sekiz ay sonra ilk defa çekirdek ailemiz toplanmış ve yemek yiyorduk.
Manzaranın mükemmel, sessizliğin bol olduğu bu güzel sofrada umrumda olan tek şeyin yemek olduğunu tüm dürüstlüğüm ile size söylemek istiyorum.
"Haftaya doğum gününü Suada'da mı yapsak diye düşünüyorum?"
Annemin söylediği cümleden sonra eski ben gibi davranmamak için kendimi biraz sakinleştirdim.
Bu sürece alışmak zordu sonuçta.
Çatal bıçak fırlatmamak, annemin boş konuşan boğazına onları saplamamak benim için çok zordu. Gerçi vefakar bir evlat olarak o tarz şeyleri hiç yapmamış, içimde sindirmiştim. Fakat şimdi sindirmemin üstüne bir de sakin kalıp fikirlerini kabullenmem gerekiyordu.
Twitter'da #direnaden hashtagi açacağım.
"Olabilir."
Önümde duran sigara böreklerinden iki tanesini mideme gönderirken mırıldandım.
Babam gazetesinden gözlerini ayırmamıştı tercihen.
Eh pek de şaşırtıcı değil."En sonunda dillere destan doğum günü nasıl düzenlenir herkes görecek."
Hayat amacı sadece gösteriş olan bu insanın annem olması beni derinden yaralıyor olsa da yapacak bir şey yoktu.
Yarım saate kalmaz sofradan kalkıp odama geçtim.
Gözüm telefonuma kayıp duruyordu.
24 saat olmuş muydu?
Olmuştu lan.
Dayanamıyorum.Çocuğa veda bile etmemiştim. Ona öküz deyip duruyordum ama ondan da beterim. Üstelik ben mükemmel şeylerle dolu hediye de göndermiyordum.
Yüklesem mi be?
Hayır Aden dirençli ol.
Sus be sürtük.
Yükleme aq sıçacam ağzına.
İçimden mi sıçacan aq.
Sanane aq.
Saman ye aq.
Kendimden iğrendim aq.
Ben de aq.
Tamam yükle amk.
Saol.
Birkaç dakika sonra instagram o iğrenç sembolü ile bana bakıp açılmayı bekliyordu. Açtım gitti.
Gerçeği söylemek gerekirse en az üç yüz mesaj bekliyordum. Ama sadece beş tane vardı.
Şhh sakin ol ilgi manyağı tarafım.
Ağlama.Hadesinselenası: Kulağıma gelen bazı şeyler var.
Hadesinselenası: Ve ben onların gerçek olmadığını umuyorum.
Hadesinselenası: Pişman olacağın şeyler yapma.
Hadesinselenası: Seni mutlu eden şeyleri güçlü olman gerektiğini düşünüp bırakma.
Hadesinselenası: Aden.Papatyanınsapı: Olum bak gerçeği söyle.
Papatyanınsapı: Sen müneccim misin aq.
Papatyanınsapı: Her şeyi nereden duyuyor olabilirsin?Çocuğun saçına, eline ellememiş olsam Tuğrul diyeceğim resmen. Ama Tuğrul'un saçı kısa elleri de daha farklı. Yoksa değil mi?
Hadesin eli nasıldı lan?
Lanet olmasın.
Unuttum.
Aman canım Tuğrul bana aşık olacak ben de bunu fark etmeyeceğim.
Hikayelerdeki o kör kızlardan değilim sakin olun.Telefonum titreyince içimi bir heyecan sardı.
İşte bu yüzden silmiştim instagramı.
36 saatliğine.Hadesinselenası: Sadece sağlam kaynaklarım var diyelim.
Papatyanınsapı: Bir şeyi çok merak ediyorum biricik anonim karışımı manyak stalkerım.
Papatyanınsapı: Benimle buluşmaya geliyorsun da
Papatyanınsapı: Neden hala kim olduğunu söylemiyorsun?
Papatyanınsapı: Karşıma çıkmıyorsun?Hadesinselenası: Çok güzel bir soru.
Hadesinselenası: Ben bu soruyu beğendim.
Hadesinselenası: Cevabını karşına çıktığımda söylesem olmaz mı?Papatyanınsapı: Hayır.
Hadesinselenası: O zaman şöyle söyleyeyim.
Hadesinselenası: Seni senden iyi tanıdığım için
Hadesinselenası: Kendimi hayatına kazıyorum.Papatyanınsapı: Allah Allah.
Papatyanınsapı: Demek beni benden iyi tanıyorsunuz.
Papatyanınsapı: Ne kadar da hoş.
Papatyanınsapı: Sıçacağım şimdi ağzının ortasına amk.
Papatyanınsapı: Komik mi?
Papatyanınsapı: Gidiyorum ya ben.
Papatyanınsapı: Bu sefer instagramı tamamen sileceğim.
Papatyanınsapı: Seni de.
Papatyanınsapı: Sevgilim değil arkadaşım değilsin.
Papatyanınsapı: O zaman hayatımda kalmana ne gerek var?Hadesinselenası: Bilmem.
Hadesinselenası: Sadece seni mutlu etmem yetmez mi?Yeter mi?
Hayır yetmez tabii ki de.
Gerizekalı Hades seni hala bulamadığıma inanamıyorum.Papatyanınsapı: Madem beni benden iyi tanıyorsun bu sorunun cevabını zaten biliyorsundur.
Hadesinselenası: Seninle böyle konuşmaktan nefret ediyorum.
Hadesinselenası: Kendin ol Aden.
Hadesinselenası: Sana demiştim ya zamanı gelince intikam al,
Hadesinselenası: Alma.
Hadesinselenası :Benimle sadece mutluluğuna yaşa.
Hadesinselenası: Ne kaybedersin ki?Papatyanınsapı: Benliğimi.
Papatyanınsapı: Ve beni benden daha iyi bildiğini söyleyen birinin bunu bilmemesi çok şaşırtıcı.Hadesinselenası: Bilsem bile bilmemek istiyorumdur belki.
Hadesinselenası: Sadece evde ellerin saçlarımdayken koltukta yayılıp film izlemek istiyorumdur belki.
Hadesinselenası: Seninle karadut böğürtlen yerken dudaklarına bulaşan çikolatayı dudaklarımla silmek istiyorumdur belki.
Hadesinselenası: Sadece senin olmak sadece benim olmanı istiyorum belki.
Hadesinselenası: Buradan yazmaktan bıkmadım mı sanıyorsun.
Hadesinselenası: Beni DELİRTECEKSİN.
Hadesinselenası: Cidden.Papatyanınsapı:AĞAĞAĞAĞAĞAAAAAAĞĞAĞAAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞA.
Papatyanınsapı:Gerçek hayatta buluştuğumuzda ilk yapacağım şey
Papatyanınsapı: LANET OLASI BEYNİNİ DUVARA SÜRTE SÜRTE YAKMAK OLACAK!Telefonu yatağa fırlattım yataktan sekip yere yapıştı. İşte bu ya. Hayattaki şansım bu.
Bu cidden.
BU!OF!
Lanet olsun.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.
Lanet.Ben hadese aşık oluyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...