169.13

12.2K 844 207
                                    

17 Haziran 08.50.

Metrodan indim ve okula doğru gidiyorum.
Kafam hala allak bullak.
Sınav yüzünden değil yanlış anlaşılmasın. Götümde bile değil o mesele.

Asıl sorun şu ki ben hadese hades demekten bıktım, çocuk on gün bir file bile vermemekten bıkmadı.

Şaka olsun diye söylemiyorum:psikopat bir stalkerımdır. İsteyip de bulamadığım insan sayısı bir elin parmağını geçmez.

Ama hadesi bulamıyordum. Bulamıyordum ya.

Bu da beni sapma sapan olasılıklara götürüyordu.

Eeeh.
Şu sınav da bir girsin de ondan sonra düşünelim.

.
.
.

Oh be içim ne rahatladı.
Sınav o kadar güzel girdi ki tüm derdimi aldı götürdü saolsun.

Neyse.

Biri beni arıyor. Şok edici.

(Varil)

"Sayın abonemiz, bu bir ödemeli arama-"

Gerizekalı kız ya. Telefonu kapatıp onu ben aradım. Fakir yemin ederim fakir.

"Ne var fakir?"

"Aden çabuk gel, bizim okulun bahçesinde ateş yakıp kitapların hepsini atacağız."

OHA TÜM SENE HAYALİM OLAN ŞEY.

"Abi adamın dibisiniz. Bekleyin ışınlanıyorum. Müdür falan okul da mı yaptırmaz o cadı hiçbir bok."

"Yok kanka kadın bacağını kırmış ortam bizim."

Allah affetsin çok sevindim.

Metroya doğru giderken aklıma çılgın bir fikir geldi.

Çılgın fikirleri severim malumunuz.

Açtım instagramı ve hadesle konuşmama girdim.
En son bana başarılar demişti dün akşam.

Papatyanınsapı: Eğer karşıma çıkmazsan sevgili yapacam aq.

Çılgın kız çılgınlıklarıyla kendini coşturuyor.

Metro da tam geldiğim saniye kapılarını kapadı. Çok mutluyum. Aşırı.

Nasibimiz bir dahaki metroymuş.

Yeraltında internet çekmediğinden oturdum bir banka ve düşünmeye geri döndüm. Yapacak başka bir şey yok malum.

En son diyorduk ki benim gibi bir profesyonel nasıl stalkerını bulamaz? Üstüne üstlük çocuk önceden stalkladığım biri.

Bunun iki seçeneği var:

Ya cidden yeteneğim körelmiş; ya da Hades tanıdığım ve bana yalan söyleyen biri.

Bu sayede kim olduğunu asla bulamıyorum.

Hayır şimdi desek ki etrafımda kim var toplasan beş insan etmez.

Aden olarak tanıştığım insanlar Beril, Tuğrul, Zülal, Zeliha, Yasin, Caner'di.

En son hatırladığım kadarıyla Beril lezbiyen değildi.

Tuğrul kendisine giren üniversite vizeleriyle uğraşmak ile meşgul. Asla bana mesaj atmaz.

Zülal ve Zeliha bir senedir yurtdışında olup bir kere aramamış sürtükler. Geri dönünce onların ağzına sıçacağım.

Yasin ile en son üç sene önce görüştük. Beni hayatından silmiş olma ihtimali çok yüksek.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin