121.10

10.3K 813 1.6K
                                    

-Mizahta 12yiz ve sadece 37 bin okumamız var.-
-Rekor kırıyoruz sanırım lan helal size ajwkajdlsjd-
-Burayı yorumla coşturun kopaq 999 yorum yapsak efso olur be-

Yavaş yavaş bilincim uykudan uyanırken esnedim ve gözlerimi açtım.

Hay ben senin ananı bu ne amk.

Alparslan tepemde durmuş beni izliyordu.

"Ödüm bokuma karıştı aq Alparslan."

Aha. Mükemmel otuz iki diş gülümseme. Piç herif. Şuan bana seni doğrayıp mafyaya satacam dese bile umrumda olmazdı.

Sadece...
Kendime diş nakli yaptıracağım aq.

"Gülme şöyle dişlerinin parlaklığından gözlerim kör olacak."

Kahkahası kulaklarımı doldururken ellerini saçlarımda hissettim.

"Sen de bu kadar güzel olma. Yakında kalbim dayanamayacak."

Yüzümü ekşittim.

"Hay ben senin. Yılışma iki saniyede. Ruhum odun benim, böyle aşk dolu iğrenç cümleleri kaldıramıyorum."

Kollarıyla etrafımda oluşturduğu kafesten kurtulup banyoya doğru geçtim.

"Oda servisini arayıp kahvaltı iste. Seninle konuşacağımız daha çok şey var."

Çiş miş falan feşmekan bunları hallettikten sonra beş dakikada duş almaya karar verdim. Üstümde seksen sekiz kiloluk bir ağırlık varmış gibi hissediyordum.

Koltukta yattığımdan her yerim tutulmuş da olabilir tabii.

Ah o yumuşak yatağı Alparslan'a bırakan yufka gönlüm...

Çocuk on iki senedir seni seviyor Aden. Bence seni öldürüp derinden ona çanta falan yapmalıyız.

Tşk. Haklısın.

Ah dün neler olmuştu, bundan bahsetmedim değil mi?

Alparslan'ın itirafından sonra kendimi dudaklarında kaybetmeye meyillenmişken üçüncü öpücükte bana karşılık vermeyi bırakmış ve uyuyakalmıştı.

Her ne kadar onunla yatmayacak olsam da ne bileyim üç öpücük azdı be.

Sonra ise fedakar bir insan olmak adına takım elbise ile rahat uyuyamayacağını bildiğimden üstündeki her şeyi boxserına kadar çıkarmıştım. Bunları yaparken aşırı derecede memnun olduğumu belirtmek istiyorum. Yememiş içmemiş kas yapmış yahu mükemmel çocuk. Hazır vaktim varken baklavalarını da saydım kendisinin. Tamı tamına sekiz tane.

Neyse nerede kalmıştık?
İşte ben bunu donuna kadar soyduktan sonra asla aynı yatakta yatamazdım. Sonuçta sabah nasıl kalkardık kimse bilmezdi.

O yüzden pijamalarımı giydim makyajımı çıkardım ve kendimi koltuğa atıp yattım, zıbardım.

Bu da böyle bir geceydi işte.

Şimdi ise duşta vücudumdan su akıp giderken açlıktan ölmek üzere olduğumu düşünüyordum.

Karnım acıyor aq.

Banyodan çıkıp barnozu üstüme geçirdim ve frikik vermediğimden emin olunca yatak odasına döndüm.

Ben burada kaldığımdan üç beş kıyafetim vardı fakat salak Alparslan hala ortalıkta boxerı ile dolaşıyordu.

İçimdeki azgın Aden şikayetçi değildi lakin edep yahu.

Kollarımı kavuşturup gözlerimi televizyon izleyen Alparslan'a diktim.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin