100.6

7.9K 525 106
                                    

"Menüye bak aq görende sanacak dolmuşa 'üstüme gelme ben zaten dolmuşum' yazan esnafla değil de İngiltere'nin elit kraliyet ailesiyle aynı ülkede yaşıyoruz."

"Bu kadar konuşmak yerine siparişini seçseydin yemek şimdi gelmişti Aden'im."

Ruhsuz bakışlarımı Alparslan'a gönderirken ismi en uzun olan şeyi seçtim ve menüyü kapadım.

"Popeyes'a falan gideydik."

"Hesabı sen ödeyeceğine göre bence burası gayet uygun."

Gelen garsona siparişlerimizi verdikten sonra sevgilimin halini hatırını sormaya karar verdim.

"Ne var ne yok?"

"Sevgili var evlilik yok senden?"

"Alparslan, çıkmaya başlayalı bir hafta, on sekizime gireli bir hafta farkındasın inş?"

"Aden,  seni seveni on iki sene, seni stalklayalı dört sene, seninle konuşalı bir buçuk ay, seninle çıkmaya başlayalı bir hafta. Daha neyi bekleyeyim?"

Boğazımı temizleyip konuyu değiştirmek adına aklıma bir şeyler getirmeye çalıştım.

"Hesap da bana girecek yahu."

Bu çabama sırıtıp elime uzandı. Her ne kadar baskı yapıyor gibi  gözükse de içten içe hazır olmamı bekleyeceğini hissettiriyordu. O yüzden Alparslan ayrı bir adamdı be.

"Şirketteki işlerden bir şeyler anlıyor musun?"

Sürtük, ben Aden'im her boku anlayabilirim bakışlarımla kendisine baktım ve saçımı savurdum.

"Bana hakaret ediyorsun. Benim anlamayacağım şeyi daha isveçli bilim adamları bulamadı."

"Diyorsuuuuun."

Eline bir tane yapıştırıp geriye yaslandım.

"Sen sınava bu sene mi girdin şimdi?"

"Evet yavrum."

"Piç. Sayısaldan seçeceksen önümde olacaksın. Nankör. Ne seçeceksin?"

"Sanırım mühendislik."

Yavaşca gülümsemeye başlayıp ona doğru yaklaştım.

"Ne mühendisliği?"

"İnşaat."

Sakin ol Aden. Tüm restoranın önünde bir gergedanın çiftleşme dansına benzer  sevinç dansını yapmayacaksın.

Onun yerine Alparslan'ın dudaklarına bir öpücük verebilirsin.

Evet evet. Sevdim bu fikri.

İki saniye bile sürmeyen bir öpücüğü Alparslanın dudakları ile paylaşıp geri çekildiğimde kimsenin dikkatini çekmediğime emin olup sırıtmamı yüzüme yerleştirdim.

Alparslan kızarıyordu. Puhahahaha.

"Utandım mı sevgilim?"

"Napıyorsun kızım koskoca restoranda?"

Masada duran şu şişesine uzanıp bir yudum aldım.

"Sevgilimi öpüyorum."

"Şaka yapıyorsun hiç fark edemedim. Dışarıda bu kadar rahat olmazsanız daha memnun olurum Aden Hanım."

"Aman tamam be bu devirde sevgili öpmek de suç. Hem kimse bakmıyordu zaten. Sadece seni tebrik etmek istemiştim."

"Neyin tebriği?"

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin