169.9

12.6K 889 95
                                    

Hades, burada mıydı?

Bu lanet salonda?

Zorlasan 100 kişinin olmadığı?

İşte şimdi elime düştün hades efendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşte şimdi elime düştün hades efendi.
Ben seni bulmazsam bana da Aden demesinler.

"Bu günün misafirlerinin listesi kimde?"

Annem sanki ona altıma kaka yaptım temizler misin demişim gibi bana bakınca bu kadını anlamanın asla ama asla imkanı olmadığını bir kez daha fark ettim.

"Programın ev sahibi Turanlar. Ne yapacaksan yap ama rezil olmayacağımız bir şey olsun Rosalie."

"Adım Aden."

Masadan kalkarken sert bir şekilde söylediğim cümle bana gözlerini devirmesini sebep oldu.

Saçlarımı yüzümden geri atarak kalktığımda sanki şov yapıyormuş gibi olmuştu ama sadece sıcaktan patlıyordum. Keşke topuz yaptırsaydım.

Gözüm Turanların oturduğu masayı ararken kendisini otuz metre uzaktan bile belli etme potansiyeli olan Tuğrul sayesinde masayı da bulmuştum.

Çocuk 1.96 ve omuz genişliği kolum kadar. Sebebi yeterince açık olsa gerek.

Klasik müziğin çatal kaşık sesleriyle karıştığı saçma sapan bu ortamda masaya yaklaştım.

Tuğrul beni görür görmez ayaklanmış kollarını açmıştı. Onu fazla bekletmeden gidip kollarının arasına giriştim.

Hayatımın on  senesinden beri bu ortama girmiş olmamı katlanabilir kılan sayılı insanlardan biriydi kendisi.

"Naber cadı?"

Sırıttım.

"Bok gibi sen?"

Kollarını vücudumdan ayırıp boynuma doladı ve kafamı sıkıştırdı.

Ayı ya.

"Bende aynen öyleyim güzellik."

Kafamı kurtarmak için ayağına basınca inleyerek geri çekildi.

"Bırak da annenlere selam vereyim hayvan."

"Bak dikkat et annemin bu günü düzenlemesinin amacı potansiyelli gelin bulmak. Kazara onun kriterlerine uyarsan sonun hiç iyi olmaz."

Umursamaz gözlerle Tuğrul baktım.

"Bu halimi değil de gerçek halimi gördüğü an zaten beni listesinden siler. Sen endişelenme."

Ben bilmem dercesine omuzlarını silkti. Ben de onu orada bırakıp Serap Hanıma sarıldım.

"Nasılsınız efendim?"

Bu kadın paranın değiştirmediği sayılı insanlardan biriydi. O yüzden severdim kendisini.

"İyiyim Adenciğim,seni görmek ne güzel."

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin