"Tuğrul niye sırıta sırıta ortalıkta geziyor? Suratının ortasına bir tane yapıştıracağım he."
Küçük Ev'de oturmuş zombiye benzer tipimle mutlu gözüken herkesi öldürme planları yapmakla meşguldüm. Bu sırada ise yanımda iyi günde kötü günde benimle olacağına yemin etmiş kocacığım vardı.
"Hayatım insanlar mutlu olabilir. Herkes senin gibi gece üçe kadar dizi izleyip sabahki matematik vizesini unutmuyor."
Hırlayarak kocama döndüm.
"Bana mantıklı mantıklı konuşma adam, ısırırım. Cumartesi günü sınav olduğunu unutmuşsam benim suçum ne?"
"Tamam Aden'im, haklısın. Hiçbir şey senin suçun değil. Kahveni karamelli ister misin?"
"Evveeet." Saniyesinde cilveli ses tonuna geçiş yapıp bana kahve almaya giden kocacığımın arkasından gülümseyerek baktım. Sonrasında ise tekrar gözüm üç masa ötede arkadaşlarıyla oturan Tuğrul'a döndü. Bu saftiriği evlendikten sonra çok boşlamıştım abi. Haftalardır ruh gibi ortalarda geziniyorken şimdi etrafa gülücükler saçıyordu.
Telefonumu cebimden çıkarıp whatsapptan tacize başladım.
A.
AA.
AAA.
BA.
BB.
CB.
CC.
DC.
DD.
FF
Aaaa sonuncu attığım matematik notummuş.
Tuğrul Turan bey efendimsi insan evladı yaratık.
Poponu kaldırıp benim masama geliyorsun.
Ruh hastası mısın kızım sen?
Alparslan ile oturuyorsunuz ne yapacağım ben orada?
Kes.
Gel diyorsam geleceksin.
Nah.
Abilerin en yakışıklısı, en karizması, en sağlam lamba direğimsisi.
O nasıl bir kelime amk?
Sana ne. Kaldır poponu ve gel şuraya artık.
En sonunda karşı masada ayaklanıp bana doğru gelen Tuğrul'la bir saniye bile göz temasını kesmeden yanıma oturana kadar üstüne psikolojik baskı uyguladım.
"Ne var baş belası? Yine psikopat gibi beni taciz edip duruyorsun. Alparslan nerede?"
"Yiğidim bana kahve alıyor. Tabii ki de seni taciz edeceğim. Evlendik diye benden kaçabileceğini mi sandın? Ne bu halin son zamanlarda? Çift kişilikli misin sen be? Ya dokunsam ağlayacak modundasın ya da ölsem kahkaha atacak."
Aman, ne kadar çok soru sordum, beynim yandı be. Alparslan'ım kahvemi getirse de zeki olmaya geri dönsem. Sabah sabah üç saatlik uyku ile matematik vizesinde beynimi azıcık zorlayınca kendini off moduna almış, benimle iletişimini kesmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...