121.6

11.1K 738 327
                                    

"Bayan Heard lütfen gevşeyin ve kendinizi benim ellerime bırakın. Vücudunuz bu kadar gerilmiş iken size masaj yapamıyorum."

Sen gel de bunları ebeme anlat masör hanım.

İki gündür kafayı yemek üzereydim. Hades bana cevap yazmadı.
Cevap yazmadı.
Cevap yok.
No cevap.
Answer cannot found.
404 error amk.

Ve bugün sekiz saat sonra İngiltere prensinin düğünü ile kapışacak kadar özenle hazırlanmış doğum günüm vardı. Annemin bu program dahilinde yaptığı en mantıklı şey spada aldığı tüm vücut bakım randevusuydu.
Neyse ki kendisi çok yoğun olduğundan bana katılmamıştı da sahte Aden'i oynamak zorunda değildim.

"Denerim."

Derin bir nefes aldım ve aklımdaki düşünceleri koy verdim. Hades beni silmiş ise ben de onu silecektim.

Umrumda değildi.

He bok.

Siktir git iç sesim şuan hiç modumda değilim.

Ağlamana ramak kaldı Aden kimi kandırıyorsun sen amk.

Ben bu dünyada bir erkek için ağlayacak olursam o anca Tuğrul olur, anladın mı?

Onu sulanan gözlerine söyle.

Siktir git dememiş miydim ben sana amk?

Gerçeği itiraf etmekten bu kadar korkma. Aşk öldürmez.

Ben aşık olmam. Severim. Ve sevdiklerim beni yarı yolda bırakmaz.

İç sesimi susturmak adına kendisine içimden tokat attım.
Sürtük şey dövülmeden susmuyordu.

Kadının mucizevi elleri vücudumdaki tüm tendonlara etki ederken kaslarımdan salınan laktik asit uykumu getirdi ve gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı.
Lanet olası biyoloji yüzünden her bokun sebebini biliyordum.

Ah neyse.

Biraz uyuyalım.

.
.
.

Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordum fakat masör bayan beni kibarca dürtünce uyanmadım elbette, kadın beni hayvan gibi sallamak zorunda kaldı, ancak o zaman uyandım.

Esneyerek kafamı koyduğum boşluktan kaldırdım ve beni bir sonraki seansa götürmelerine izin verdim. Birinin size bakım yapması mükemmeldi.

Kendinizi rahatlıkla koyverebiliyordunuz.

Manikür pedikür vesaire tarzı şeyleri yaptırırken içeriye giren iki adam ve üç kadın ile kaşlarım çatıldı. Daha doğrusu yanlarında getirdikleri kocaman kutular kaşlarımın çatılmasının ana sebebiydi.

"Bayan Heard, bizi anneniz gönderdi. Ben Patricio Rossellini ve bu akşamki gecenize sizi bir Mona Lisa tablosu kadar şaheser gibi  hazırlayacağımızdan emin olabilirsiniz."

Eline tarak fırçasını alarak bana yaklaşan adama lanet olsun sıçtım bakışlarım ile bakarken o bana gülümsedi.

"Neyse ki kanvasımız güzel olduğundan tablomuz hayal edilemeyecek kadar perfecto olacak."

Hay ben  senin perfectona.

Saatler sonra Patricio ağzıma sıçmıştı yemin ederim. Saçlarım yapılırken kafam geriye çekilmekten yorulmuştu. Hele sürdükleri ojelerini korumasını beklerken parmaklarımı oynatamamak.... Kafayı yiyecektim.

Ama bir gerçek vardı ki karşımdaki aynada duran kız uğruna bunlara katlanabilirdim.

Abi çok taşım.
Cidden yani bence hiçbir erkek bu güzelliğim hak etmiyor.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin