-Yazarınız mükemmel şeyler yazıyor ve yakında neler olduğu ortaya çıkacak -
-Yazarınız 20 kişilik misafirlerden yeni kurtuldu ve Laptop almak için sabırla bekliyor-
-Yazarınız dağ başında kafayı yemek üzere ama iki üç güne medeniyete dönüyor-
-Yazarınız Theo James'i görmek isterdi lakin rüyalarında hikaye kurgusu yapıyor-
-Yazarınızın götü eğer popi oldu diye kalkarsa onu sevgi saygı ve ölümcül yollar ile güzelce indirebilirsiniz-
-Yazarınız daha üni kartına bile kavuşamadı hatta ünisine adım atamadı ama umudu yüksek-
-Yazarınız şükür ki bir badboy ile falan karşılaşmadı yoksa sonu hapislerde biterdi-
-Yazarınız size soru cevap yazacak buraya yığdırın.-
"ADEN BURADA NE BOK YİYECEĞİZ AMK!"
Tüm mekanı deprem gibi sarsan müzikte sesini duyurmak için kulağımın dibinde 28282892 desibel bağıran Beril az kalsın kulak zarımı rahmetine kavuşturuyordu.
"SUS AMK ÇALAN MÜZİĞİ HİSSET."
Beril salağını sırtından ittirerek ortadaki sahneye çıkmasını sağladım. Etrafın para koktuğu klas bir kulübe gelmiş olsak da herkes ayakta kopmaya devam ediyordu. Locamızda göt büyütüp eğlenemeyeceğimiz gerçeğini anladığımda Beril'le beraber dans pistine inmiş ve bu kalabalığa karışmıştık.
Şükür ki henüz elleşen biri çıkmamıştı. Yoksa kontrolümü kaybedip kafa göz dalabilirdim.
"AMAN BEEE!" ve bu, benim tanıdığım Beril'in son cümlesiydi
Önünde duran direğe tutunup dansa başlayan seksi varlığı tanımıyordum. Kesinlikle tanımıyordum. Bir kere vücudunu mükemmel kıvırtıyordu. Kalçaları da baya seksiydi. Hele gözlerindeki o bakışlar... Sanırım bir beş dakika boyunca tepki bile veremeden önümdeki varlığı izledim. Bir kız beni azdırıyordu neredeyse. Bir sn bir sn...
Bu kız benim BERİL'İMDİ.
BERİL!
ULAN BEN AZIYORSAM ARKAMDAKİ ADAMALAR!!
Kendimi sahneye atıp Beril'i hala döndüğü direkten ayırdım ve kalabalığa dönüp bağırdım.
"DÖNÜN LAN ÖNÜNÜZE!"
Abazalara bak amk hafiften çadır kurmuşlar resmen. Ay bir daral geldi. Ay kafalarına ellerindeki şişeleri yapıştırsam keşke.
Sakin ol Aden. Hepsi senin suçun.
Tm iç ses, kes.
Beril'in kolundan çeke çeke locaya ulaşabildiğimde hala deprem etkisi veren müzik içimdeki öfkeyi daha da alevlendiriyordu.
Ne diye itmiştim ki kızı amk.
"Eeeeh Aden dans bile ettirmeyip ortama sıçacaksan niye geldik buraya?"
"Ne bileyim amk dizilerdeki gibi olur sandım."
Demek ki alkol alıp salaklaşmadan bu işler olmuyormuş. Aman. Gidip milletle sürtünmektense sevgilim ile Aleyna Tilki dinlerim daha iyi.
"İyi bok yedin. Hadi şu kokteylleri bitirip çıkıp gidelim."
Locanın geniş koltuğuna yayılıp masada duran alkolsüz kokteylden yudumladım. Saat 23.34 olmuştu. Yani hala 26 dakikam vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...